Skip to main content
Beantwoord

Meterkast op galerij, traag internet

  • 28 mei 2024
  • 71 reacties
  • 763 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

71 reacties

  • Auteur
  • Slimmerik
  • 83 reacties
  • 3 juni 2024

Itt industries lan connect 5e pvc utp.......... en dan gaat ie de muur in, dat kan ik niet lezen.


Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4539 reacties
  • 3 juni 2024
toinek51 schreef:

Itt industries lan connect 5e pvc utp.......... en dan gaat ie de muur in, dat kan ik niet lezen.

Dan is de kabel geschikt. Kwestie van nieuwe uiteinden op zetten en klaar is kees. 


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 83 reacties
  • 3 juni 2024

Moet ik hem wel vinden in de meterkast toch? en die uiteinden waar koop je die?


MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1225 reacties
  • 3 juni 2024

Ik zou gewoon op garantie basis een nieuwe monteur laten komen 


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 83 reacties
  • 3 juni 2024

Dan moet ik 3 weken wachten, want ik sta nu als agressief te boek.


bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2393 reacties
  • 3 juni 2024
toinek51 schreef:

Dan moet ik 3 weken wachten, want ik sta nu als agressief te boek.

Ja dat is verveld, wellicht kan een moderator hierin bemiddelen ?
En anders zit er niks op dan wachten.


wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 3 juni 2024
toinek51 schreef:

Moet ik hem wel vinden in de meterkast toch? en die uiteinden waar koop je die?

Een netwerkkabel die je door een electriciteitsbuis trekt behoort eigenlijk een stugge netwerkkabel te zijn die aan beide zijden afgemonteerd is op een wandcontactdoos.


MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1225 reacties
  • 3 juni 2024
SaltyBart schreef:
toinek51 schreef:

Dan moet ik 3 weken wachten, want ik sta nu als agressief te boek.

Ja dat is verveld, wellicht kan een moderator hierin bemiddelen ?
En anders zit er niks op dan wachten.

Wtf is dat voor soort status die je krijgt dan...


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 83 reacties
  • 3 juni 2024

 


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 83 reacties
  • 3 juni 2024

Zou dit wat zijn.


bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2393 reacties
  • 3 juni 2024
MR_CHIP schreef:
SaltyBart schreef:
toinek51 schreef:

Dan moet ik 3 weken wachten, want ik sta nu als agressief te boek.

Ja dat is verveld, wellicht kan een moderator hierin bemiddelen ?
En anders zit er niks op dan wachten.

Wtf is dat voor soort status die je krijgt dan...

Ik denk als een monteur de situatie onveilig acht zullen ze daar een status voor hebben, om de klant af te laten koelen denk ik @Ik_Combineer ?


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 83 reacties
  • 3 juni 2024

Ja dat is een kant van het verhaal.


Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4539 reacties
  • 3 juni 2024
SaltyBart schreef:
MR_CHIP schreef:
SaltyBart schreef:
toinek51 schreef:

Dan moet ik 3 weken wachten, want ik sta nu als agressief te boek.

Ja dat is verveld, wellicht kan een moderator hierin bemiddelen ?
En anders zit er niks op dan wachten.

Wtf is dat voor soort status die je krijgt dan...

Ik denk als een monteur de situatie onveilig acht zullen ze daar een status voor hebben, om de klant af te laten koelen denk ik @Ik_Combineer ?

Zeker, alleen over dit proces wil ik ivm de veiligheid van monteurs niet te veel vermelden. Alleen er zijn inderdaad afmeldredens als "agressieve klant" zoals Toinek meldt.

@toinek51 ik had je ook een privé bericht gestuurd met tips, dit is te lezen door te klikken op de link in de email of door rechtsboven op je profielfoto te klikken en dan privé berichten. Misschien heb je daar wat aan.


Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4539 reacties
  • 3 juni 2024

In de woonkamer kunt u een rj45 doos installeren op die kabel. (Zie deze Amazon pagina) en in de meterkast zou een connector zoals u eerder heeft gedeeld werken. 

 

In principe is dit echt 2/3 minuten werk voor ons alleen doet een KPN Monteur dit misschien +/- 100 keer per maand en u maar een keer in uw leven. Bij nieuwe collega's zie ik vaak dat ze het de eerste 10 of 20 keer fout doen voordat ze door hebben hoe het moet. Dus ik adviseer eigenlijk altijd om het door KPN te laten doen indien mogelijk.


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hè wat rot dat de hele situatie zo gelopen is @toinek51. Wél fijn om te zien dat je hier zo goed op weg geholpen wordt door onze community.

Ben je intussen verder gekomen? Zo niet, laat het dan weten. Ik weet zo uit mijn hoofd niet of ik iets met die status kan waarmee de vorige monteursbon afgemeld is, maar ik wil met alle plezier voor je kijken wat ik kan doen.


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 83 reacties
  • 5 juni 2024

Update, ik heb gisteren een  telefoontje gekregen van de regiomanger monteurs.

Ik heb daar mijn  verhaal mogen doen, en de lucht is weer opgeklaard.(hoop ik)

Vandaag is een andere monteur geweest (hij is opleider/coach van beginnende monteurs)

Wat zal ik zeggen in 1 woord geweldig, het was zo gepiept, ik heb nu ook de snelheid waarvoor ik betaal.

Ben weer helemaal happy.


MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1225 reacties
  • 5 juni 2024
toinek51 schreef:

Update, ik heb gisteren een  telefoontje gekregen van de regiomanger monteurs.

Ik heb daar mijn  verhaal mogen doen, en de lucht is weer opgeklaard.(hoop ik)

Vandaag is een andere monteur geweest (hij is opleider/coach van beginnende monteurs)

Wat zal ik zeggen in 1 woord geweldig, het was zo gepiept, ik heb nu ook de snelheid waarvoor ik betaal.

Ben weer helemaal happy.

En die melding is weg?


Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4539 reacties
  • 5 juni 2024
toinek51 schreef:

Update, ik heb gisteren een  telefoontje gekregen van de regiomanger monteurs.

Ik heb daar mijn  verhaal mogen doen, en de lucht is weer opgeklaard.(hoop ik)

Vandaag is een andere monteur geweest (hij is opleider/coach van beginnende monteurs)

Wat zal ik zeggen in 1 woord geweldig, het was zo gepiept, ik heb nu ook de snelheid waarvoor ik betaal.

Ben weer helemaal happy.

Super fijn om te horen!

MR_CHIP schreef:
toinek51 schreef:

Update, ik heb gisteren een  telefoontje gekregen van de regiomanger monteurs.

Ik heb daar mijn  verhaal mogen doen, en de lucht is weer opgeklaard.(hoop ik)

Vandaag is een andere monteur geweest (hij is opleider/coach van beginnende monteurs)

Wat zal ik zeggen in 1 woord geweldig, het was zo gepiept, ik heb nu ook de snelheid waarvoor ik betaal.

Ben weer helemaal happy.

En die melding is weg?

Hier zal KPN denk ik niks over willen zeggen. Vast dat er ergens een notitie staat over dit voorval maar ook dat er is gepraat en het is opgelost. 


bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2393 reacties
  • 5 juni 2024

Fijn om te horen!
Hoe hebben ze het uiteindelijk opgelost ? 


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 83 reacties
  • Antwoord
  • 5 juni 2024

er zat nog een oude kabel, die geschikt was, 

andere stekkertjes er op bevestigd en klaar was het.


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@toinek51 Wat fijn dat het zo opgelost is, dankjewel voor het delen!