Skip to main content

Dit weekend is mijn Telfort abonnement gemigreerd naar TFT internet en interactieve tv. Ik zie daarbij een maandbedrag staan dat niet klopt en dat ook afwijkt van het bedrag genoemd in de migratiemail die ik van Telfort kreeg.

Ik zie ook een te hoog bedrag (hoewel de ingespoelde facturen wel goed zijn) Bij mij staat onder ‘Abonnement wijzigen’ een korting (vanwege geen vast bellen?) van € 2,50 waardoor het wel weer klopt.


Is het verschil erg groot?


EUR 2.50 net als bij Rindertb. We hebben blijkbaar een prijsverhoging plus korting gekregen :open_mouth:


Die €2,50 is typisch een bedrag voor een vast telefoonabonnement.

 


HI Martin en de rest. 

Het kan zijn dat door de migratie de pakketten zijn aangepast, dit komt doordat wij andere systemen gebruiken. Dit wordt dan inderdaad gecompenseerd door een korting zodat het tarief alsnog gelijk blijft. 

Ik kijk dit echter graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Dit is een manier van werken om Telfort klanten langzaam naar het KPN tarief te brengen. Ze verhogen je abonnementsprijs en gaan dit jaarlijks indexeren. De korting wordt dan niet geïndexeerd. Gevolg is dat je langzaam naar de KPN tarieven gaat.

Zelf krijg ik ook van Telfort een aanbieding voor gratis omzetting naar glasvezel. Hier willen ze echter ook abonnement omzetten, waarbij de klachtenservice al aangaf dat dan na een jaar mogelijk naar KPN tarieven ga.