Skip to main content

Ineens kunnen alle Apple devices in huis geen verbinding met de WiFi meer maken terwijl ze er eerder wel op zaten. Bij poging tot inloggen komt de melding “wachtwoord onjuist” terwijl het wachtwoord niet gewijzigd is. Wachtwoord gewijzigd om ervoor te zorgen dat we het juiste wachtwoord hebben. Nog altijd “onjuist wachtwoord”. Android device kan wel inloggen. Wat nu?

Welk modem heeft u? En heeft u WiFi versterkers? 


Experiabox v10A en ja 3 versterkers


Welkom bij ons op het forum @Sunny1797. Het is wel erg typisch dat alleen Apple apparaten geen verbinding willen maken. Wat voor versterkers heb je precies? Heb je het Wifi netwerk al eens volledig laten vergeten op alle Apple apparaten, om daarna opnieuw verbinding te maken?


Een beetje mosterd na de maaltijd nu Jasper. 
Een collega van je van de KPN heeft het probleem (update van de firmware die problemen veroorzaakte met de repeaters) verholpen door een factory reset te doen op afstand. 


Hallo @Sunny1797 een beetje meer respect voor @Jasper s.v.p.

Als je in je topic had vermeld dat het opgelost was had @Jasper de vraag niet hoeven stellen, dus ik vind jouw antwoord niet gepast.


Ik vind het ook niet gepast dat er intern niet gecommuniceerd wordt en er pas na 5 dagen weer eens op een vraag wordt gereageerd. Zo vinden we allemaal wat. 


Als er gegevens op je profiel staan kan ik dingen nakijken @Sunny1797, maar op jouw profiel heb je niets ingevuld. Met alleen jouw gebruikersnaam (meer informatie hebben we niet van je) kan ik geen gegevens of abonnement vinden. Daardoor kan ik niets zien, en weet ik enkel wat jij vertelt. Dat is hoe een forum werkt. 

Gelukkig is het daarmee nu opgelost en werkt het weer goed.