Skip to main content

- Ik heb maar minder dan 10 Mbit.

- De pc is aangesloten via een kabel.

- De router is verschillende keren gereset (Experia Box_v10)

- Alle kabels zijn gecontroleerd

- De buren hebben ook maar max. 10 Mbit

• Ā 

Hallo @frankv54Ā , heb je een koper- of een glasvezel verbinding???

Et is koper,

in 4311NZ Bruinisse

Voor de genoemde postcode heb ik even huisnummer 15 getest op de website van KPN. Dan krijg ik:

Er is dus glasvezel beschikbaar. Alleen KPN levert daar niet over. Solcon wel.

Verder:

De 10 mbit klopt gewoon. Dat geven ze zelf op de website ook aan. Dat da maximaal haalbaar is. Je betaald voor 50 mbit of bij nieuwere abonnementen voor 100 mbit omdat da gewoon het goedkoopste abonnement is.

Je ziet hier wel staan dat Sneller Internet Buitengebied beschikbaar is. Heb jij dat ook?
Ā 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacyĀ 
Ā 

Ā 

Zoals Marlon aangeeft is het verstandig om 4G buitengebied aan te vragen of over te stappen op het zusje van KPN ā†’Ā Solcon. Deze bieden wel hogere snelheden aan.

Marlon is me net voor. Hij plaatst bovenstaande terwijl ik het net aan het opzoeken was.

Bij kpn is 10 Ć  11 Mbps momenteel het maximaal haalbare op je postcode. Dat is zo laag dat kpn al meteen bij de postcode check verwijst naar Solcon. Die leveren in jouw woonplaats wel via glasvezel (DeltaFiber). Met uiteraard veel betere snelheid.Ā 

Pas op met aanpassen naar 4G buitengebied. Mogelijk moet je dan naar een nieuw abonnement en dan wordt KPN TV niet meer mogelijk. Dat is vanaf eenĀ kopersnelheid van 25 Mbps pas.

Pas op met aanpassen naar 4G buitengebied. Mogelijk moet je dan naar een nieuw abonnement en dan wordt KPN TV niet meer mogelijk. Dat is vanaf eenĀ kopersnelheid van 25 Mbps pas.

Dat zou wel heel zuur zijn als je dan tv in moet leveren. Maar als dat zo is, dan zou plan B overstappen naarĀ Solcon kunnen zijn.

Ik schrijf dat omdat dat in een ander topic is gebeurd.Ā 

Van Alles-in-1 koper only. Naar 4G buitengebied. Dat kan niet met Alles-in-1, dus nieuwe abonnement. Ook iets van 10 Mbps DSL, gevolg: die klant heeft geen KPN TV meer.

Bedankt voor uw antwoorden.
Het is een vakantiehuis en de 10 Mbit is voldoende.
Is het mogelijk om de contractprijs te verlagen, dan zou alles in orde zijn.
Ik stuur de klantgegevens graag per e-mail.

Ā 

Internet TV heb ik ook niet nodig: er is SAT-TV

Bedankt voor uw antwoorden.
Het is een vakantiehuis en de 10 Mbit is voldoende.
Is het mogelijk om de contractprijs te verlagen, dan zou alles in orde zijn.

Dat doet KPN volgens mij nooit.

Als 10 mbit voor je voldoende is, waarom gebruik je dan geen hotspot op de mobiele telefoon?Ā 

Of Odido's Klik&Klaar voor 25 euro per maand? Maandelijks opzegbaar.

Wat is nu je contractuele snelheid? 50 Mb/s? Anders?

En welke prijs zit er nu aan vast?

Tot en met 11 Mb/s kun je inderdaad in aanmerking komen voor een korting. Wordt hier bevestigd door een moderator. Ik zou even bellen als ik jou was.

Het gratis nummer van kpn isĀ 0800-0402Ā ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

Reageer