Skip to main content
Antwoord

Mijn Experia Box V10 blijft blauw, is er een storing?

• October 9, 2025
  • 6 reacties
  • 84 keer bekeken

Hallo Hallo,
Mijn Experia Box V10 blijft al 2 uur blauw en gaat niet naar groen.
Ik heb de kabels gecontroleerd en de modem herstart, maar nog steeds geen internet.
Kunt u mijn lijn controleren of er een storing is?

groet H.Sultani

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Hsultani, welkom allereerst bij ons. 

Fijn om te zien dat het al werkt en veel dank aan ​@jimny. Hoe is het uiteindelijk opgelost? 

Voor andere meelezers: een blauw lampje op de V10 betekent dat dat de modem met een update bezig is. Mocht dit vastlopen, dan is stroomloos maken meestal de oplossing. Werkt dat ook niet? Reset dan de modem. Dit doe je door het resetknopje 30 seconden met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten. 

6 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 9, 2025

@Hsultani je kunt het beste bellen met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je een storing hebt

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 9, 2025

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 10, 2025

Inmiddels gelukt bij de klantenservice ??

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 10, 2025

@jimny 

Ja, klopt! Ik had gisteren al gebeld met de KPN-klantenservice. Alles werkt nu weer goed met de wifi, ze hebben het opgelost.”

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 10, 2025

@jimny 

Ja, klopt! Ik had gisteren al gebeld met de KPN-klantenservice. Alles werkt nu weer goed met de wifi, ze hebben het opgelost.”

Mooi zo ​@Hsultani 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 10, 2025

Hi ​@Hsultani, welkom allereerst bij ons. 

Fijn om te zien dat het al werkt en veel dank aan ​@jimny. Hoe is het uiteindelijk opgelost? 

Voor andere meelezers: een blauw lampje op de V10 betekent dat dat de modem met een update bezig is. Mocht dit vastlopen, dan is stroomloos maken meestal de oplossing. Werkt dat ook niet? Reset dan de modem. Dit doe je door het resetknopje 30 seconden met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten.