Skip to main content

Heb al een aantal jaren experia box v10, maar al 4 dagen doet het niet meer goed

Heb geen internet. Alles geprobeerd, maar het blijf hetzelfde

Er branden 3 lampjes Power Wireless en Broadband ( Broadband blijf knipperen) . Ze branden allemaal groen

Heb geen internet en kan ook niet bellen met de vaste telefoon 

Waarom is het zo moeilijk om jullie te bereiken? 

Ben al heel lang klant van Kpn en altijd tevreden

Ik wil alleen mijn experia box inruilen met een ander. Deze heb ik al heel lang en het doet het ineens niet meer

Heb alle stappen  gedaan via de website ( tientallen keren, opnieuw) maar niks 

Volgens jullie, komt internet tot aan de experia box Ok, maar het probleem zit in de experia box v10 

Als ik 08000402 bel, krijgt ik een bandje en een sms'je om opnieuw de stappen te doen...…

Wat een klantvriendelijkheid....uhhhhh

Heb al een aantal jaren experia box v10, maar al 4 dagen doet het niet meer goed

Heb geen internet. Alles geprobeerd, maar het blijf hetzelfde

Er branden 3 lampjes Power Wireless en Broadband ( Broadband blijf knipperen) . Ze branden allemaal groen

Heb geen internet en kan ook niet bellen met de vaste telefoon 

Waarom is het zo moeilijk om jullie te bereiken? 

Ben al heel lang klant van Kpn en altijd tevreden

Ik wil alleen mijn experia box inruilen met een ander. Deze heb ik al heel lang en het doet het ineens niet meer

Heb alle stappen  gedaan via de website ( tientallen keren, opnieuw) maar niks 

Volgens jullie, komt internet tot aan de experia box Ok, maar het probleem zit in de experia box v10 

Als ik 08000402 bel, krijgt ik een bandje en een sms'je om opnieuw de stappen te doen...…

Wat een klantvriendelijkheid....uhhhhh

Het beste kun je bellen met de storingsdienst van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402.
Spreek nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Doorverbinden met een medewerker wegens een storing.


Hallo @Lippyvanlankvelt 

Een knipperend lampje “broadband” duidt niet direct op een defect modem. Het wijst op een verbroken verbinding met KPN. Wat voor een aansluiting heb je, DSL (koper) of glasvezel?
Zie https://www.kpn.com/service/internet/aansluitpunt

Bij glasvezel kan je kijken welke lampjes daar branden en ook dat kastje 30 sec. uitschakelen.

Lukt dat allemaal niet, bel dan inderdaad met 0800-0402 en vraag naar een medewerker ivm storing.