Skip to main content

Hi kpn,

 

Heb al ruim een half jaar sinds ik een tv abonnement problemen met de moden experia v8. In het begin elke 2 min. Na de volgens jullie "grote update" laatste tijd minder last gehad daarvan. Alleen de laatste 2 weken weer ontzettend veel.  

En jaa ik reset de modem weer. Dat werkt gewoon niet meer. Kan iemand mij hier alsjeblieft mee helpen. 

 

Groetjes niels

 

Admin: juiste modem Experia Box in titel gezet

@Koko1993

Gaat er een kabel rechtstreeks van Uw Experiabox naar Uw TV ontvanger of zit er nog een switch tussen ?

Of maakt U misschien gebruik van Draadloze Verbindings Sets als deze ?

 

 


@Koko1993

Gaat er een kabel rechtstreeks van Uw Experiabox naar Uw TV ontvanger of zit er nog een switch tussen ?

Of maakt U misschien gebruik van Draadloze Verbindings Sets als deze ?

 

 

Er gaat een kabel direct naar de tv kastje. De modem valt gewoon uit en herstart zichzelf. Dus tv en  wifi vallen beiden dan uit


@Koko1993 

Bel met 0800-0402 en vertel wat het probleem is.


Hoi @Koko1993, als de Experia Box zichzelf opnieuw opstart staat het los van de updates op de tv-ontvanger. Die updates hebben geen effect gehad op de Experia Box zelf. Met de gegevens in je profiel heb ik even gekeken of je al contact hebt gehad, dat lijkt nog niet het geval te zijn. Als ik nu kijk naar jouw verbinding zie ik dat daar een V12 is aangesloten, geen V8. Kan het zijn dat het om een ander adres gaat, of heb je via een andere weg contact gehad en een nieuw modem ontvangen?


Hoi @Koko1993, als de Experia Box zichzelf opnieuw opstart staat het los van de updates op de tv-ontvanger. Die updates hebben geen effect gehad op de Experia Box zelf. Met de gegevens in je profiel heb ik even gekeken of je al contact hebt gehad, dat lijkt nog niet het geval te zijn. Als ik nu kijk naar jouw verbinding zie ik dat daar een V12 is aangesloten, geen V8. Kan het zijn dat het om een ander adres gaat, of heb je via een andere weg contact gehad en een nieuw modem ontvangen?

Hi. 

Oh een v12 dan hah. Nee ik heb gebeld. Maar ze zeiden dat er een update is geweest. En dan ze niet meer uit zouden vallen. Maar dat gebeurd nu nog steeds. Soms wel 10x per uur. En soms ook 1 dag ook niet. Heb nog geen nieuwe modem ontvangen. 


Ik heb de titel even aangepast, zodat daar ook instaat dat het om een V12 gaat. Dat je geen modem hebt ontvangen kan inderdaad, bij de gegevens die op jouw forumprofiel staan is geen modem verzonden. Ik zie ook geen telefonisch contact staan van de laatste dagen, dus wat daarbij precies besproken is is me niet duidelijk. Wat valt er precies uit als het uitvalt? Wat gebeurt er met de lampjes op de V12 op het moment dat het uitvalt?


Ik heb de titel even aangepast, zodat daar ook instaat dat het om een V12 gaat. Dat je geen modem hebt ontvangen kan inderdaad, bij de gegevens die op jouw forumprofiel staan is geen modem verzonden. Ik zie ook geen telefonisch contact staan van de laatste dagen, dus wat daarbij precies besproken is is me niet duidelijk. Wat valt er precies uit als het uitvalt? Wat gebeurt er met de lampjes op de V12 op het moment dat het uitvalt?

Alle lampjes gaan uit. En dan komt fout 303 in het scherm te staan. 


Die foutmelding op tv is dan te verklaren inderdaad, het modem krijgt dan ook geen signaal meer. Als alle lampjes op de Experia Box uitgaan klinkt het alsof die helemaal stroomloos raakt, gaat het powerlapje dan ook uit? Of wordt die een andere kleur? Ik zie van vandaag 1 verbreking terug, eerder in de week waren er meerdere per dag. Dat maakt het moeilijker om te zien waar het door wordt veroorzaakt. Zou je bij de volgende verbreking kunnen bellen naar 0800-0402? De telefonische collega's kunnen dan meteen met je meekijken op het moment dat de verbinding weg is.