Skip to main content

Beste KPN medewerker,

 

Ik behoor 3 maanden gratis internet en tv te krijgen en tot mijn verbazing staat op de eerste factuur meteen de volle pond gerekend. Kan iemand dit in orde maken en korting als nog verwerken?

 

Groet MIchiel Soede 

U bent nieuwe klant? En u heeft niet voor de SuperWiFi's gekozen? 


Ja ik heb wel voor de super wifi gekozen en ook nieuwe klant


@msoede Meestal is het niet en korting en superwifi maar 1 van de twee.

Waar heb je dit aanbod gevonden?


Aan huis verkocht door een medewerker van Pepperminds. 


Ja ik heb wel voor de super wifi gekozen en ook nieuwe klant

Dan is het logisch dat je de korting niet krijgt. Het is of korting of SuperWiFi's. Niet beide.


Ja ik heb wel voor de super wifi gekozen en ook nieuwe klant

Dan is het logisch dat je de korting niet krijgt. Het is of korting of SuperWiFi's. Niet beide.

Of hij moet een bevestiging hebben gekregen van de deur verkoper dan kan het maar beide kan gewoon eigenlijk niet.

Zowieso zal een medewerker deze bevestiging ook willen zien mocht het niet in het dossier staan.

Verder kan dit nu niet worden herberekend dat zal altijd met een credit factuur in de volgende maand gaan mocht je idd ook korting hebben

 

Want dan zou je dus drie maanden niks hoeven te betalen?

En super WiFi?


Er word door deurverkopers wel eens meer onmogelijke dingen beloofd...


Hi @msoede, goed dat je hiervoor even een topic aanmaakt! Zoals hierboven al wordt genoemd, kun je als nieuwe klant kiezen voor een tijdelijke korting of het gratis starterspakket SuperWiFi. De korting is overigens ook geen volledige korting waardoor je hele abonnement gratis wordt. Je hebt voor de SuperWiFi gekozen, dus ik kan de korting ook niet voor je aanzetten. Ik ben wel even benieuwd wat er in je bevestiging staat. Verder wil ik het signaal doorzetten dat een verkoper van Pepperminds dit heeft ‘verkocht’, het kan namelijk niet. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik aan de slag. 


Job, dit is onacceptabel. Pepperminds heeft me aan de deur zowel de korting als de super wifi punten gegeven. Ik kan het je laten zien aan de order bevestiging die me is verstrekt. Deze hebben jullie al in bezit. Overigens zijn de credits ook toegezegd door je collega.

Zowel bij de aansluiting is er van alles mis gegaan als wel nu bij deze korting.

Ik ben in totaal al meer dan een dag aan het bellen geweest met de KPN helpdesk. Dit maken jullie maar in orde want ik ben er helemaal klaar mee.


 


Dit is de order geweest en zo is het aan de deur verkocht. Eerste drie maanden gratis en daar boven op verkocht me de super wifi punten.


Als dit niet recht gezet dan ga ik daar mee aan de slag. Zowel de order wordt dan niet waar gemaakt als wel je wordt onder valse voorwendselen als klant binnen gehaald.


Dank voor je toelichting en het invullen van je gegevens, @msoede. Hierdoor kon ik je abonnement erbij pakken in het systeem en zie ik inderdaad dat de vork iets anders in de steel steekt. Ik zie in logging van 25-11 dat je inderdaad recht op de SuperWiFi's en drie maanden een gratis aansluiting. Op 5-12 zie ik een logging van een collega dat hij zich ontfermt over de 3x € 60,- vergoeding. We kunnen namelijk in het systeem niet zorgen voor een gratis abonnement én gratis SuperWiFi. De eerste € 60,- vergoeding is op 5 december dus ingevoerd dus zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur. Mijn collega zal ook de volgende twee vergoedingen invoeren zodat in totaal op de komende drie facturen geen abonnementskosten zijn. Het is dus via een omweg, maar we zorgen ervoor dat je het aanbod van Pepperminds onder aan de streep ook echt krijgt. Daar heb je namelijk voor getekend. Ik zal ook even een duidelijke logging achterlaten dat we het besproken hebben. Sorry dat het in eerste instantie niet goed ging! 


Okay, hopelijk gaat dit goed nu. thx