Skip to main content

Ik wil geen glasvezel punt laten aanbrengen door ODF. Ik heb geweigerd. Zij willen gaten in de muren boren van mijn huis en Box zonder informatie te geven over hoe ze het aan willen pakken. Hoe kan ik ze vertrouwen en overzien wat de gevolgen zijn van die gaten voor mijn huis en box. Ze zijn erg opdringerig en agressief. Wie heeft ervaring met ODF. Graag ook een reactie van KPN.

KPN werkt niet samen met ODF. KPN levert ook geen verbinding over de glasvezel die ODF aanlegt. Odido wel.

Hoi @Elisabeth Kools 

Je zit helemaal bij de verkeerde provider, want KPN werkt helemaal niet samen met netwerkbeheerder ODF, zoals mede community lid @Marlon92 al schreef.
KPN heeft zijn eigen netwerkbeheerder onder dezelfde naam.

Daarnaast levert KPN ook geen diensten via het glasvezelnetwerk van ODF, maar wel onder andere Odido en andere providers.

Je kunt dus het beste contact hierover opnemen met Netwerkbeheerder ODF zelf, door even met hun te bellen op: 088 1633 633 (maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur).

Meer informatie kijk dan op de website van ODF: Open Dutch Fiber (ODF)

Beoordelingen van andere over ODF: Trustpilot (Open Dutch Fiber)

KPN kan jouw hiermee niet helpen.

@Elisabeth Kools .  Ik hoop dat je er uit gaat komen met die partijen.  Wij spelen er, zoals @Michel.uit.Arnhem  al uitstekend verwoord heeft, geen rol in. 

Reageer