Skip to main content
Antwoord

Mijn internet snelheid is niet verhoogd

• May 19, 2025
  • 14 reacties
  • 93 keer bekeken

Heb 24 april een brief ontvangen van KPN dat mijn internetsnelheid verhoogd zou worden van 100 naar 200 bit

Maar nu bijna een maand later heb ik niets vernomen laat staan dat het verhoogd is

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goed nieuws ​@Jaap Moerland, de gratis snelheidsverhoging is voor jou nu doorgevoerd. In de loop van de dag zal deze zichtbaar zijn./ 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

hoi 24 april een brief gehad dat mijn internetsnelheid zou worden verhoogd van 100 naar 200 maar helaas tot op heden gebeurd er niets

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 20, 2025

Dat kan wel kloppen. Het duurt ongeveer een maand voor u de hogere snelheid heeft.

Dan hebben ze nog 4 dagen te gaan 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 21, 2025

Hier meer info.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Jaap Moerland, er lijkt iets niet helemaal goed te gaan met de gratis upgrade anders was die al bij jou doorgevoerd. Zou je jouw community profiel in willen vullen? Dan kan ik een melding maken zodat de upgrade doorgevoerd kan worden. 

Goedemiddag,

Is inderdaad nog niet verhoogd en 24 april heb ik een brief mogen ontvangen maar helaas tot op heden nog niets gebeurd 

Maar wanneer kan ik het verwachten???

Waarom hoor ik niets meer 

waarom krijg ik geen antwoord op mijn vragen betreffende het upgraden van de internet snelheid 

Anders moet KPN dit niet toezeggen als ik zelf mijn abonnement veranderd zijn ze er als de kippen bij om de kosten van de verhoging te innen 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 21, 2025

U heeft 6 uur geleden een reactie gehad van een medewerker van kpn. Heeft u zijn vraag beantwoord??

Ik heb mijn gegevens ingevuld ja 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Top dat het profiel is ingevuld. Met de gegevens kan ik nu navraag gaan doen over wanneer de upgrade van de snelheid alsnog wordt doorgevoerd.

De KPN Community is geen chatservice waar je constant direct antwoord krijgt. Het is voornamelijk een plek waar klanten (de community) met elkaar in gesprek gaan en indien nodig springen moderators bij. IN ieder geval navraag over het aanbod staat uit ​@Jaap Moerland 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goed nieuws ​@Jaap Moerland, de gratis snelheidsverhoging is voor jou nu doorgevoerd. In de loop van de dag zal deze zichtbaar zijn./ 

Helemaal top dankjewelÂ