Skip to main content

Mijn internet valt constant uit 

Geen enkel aparaat heeft nog internet

alle lampjes van de modem branden 

maar constant valt het weg 

5 to 30 minuten geen internet meer    

en dan in het er weer   

en vaak nog geen 5 minuten later    is het weer weg

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Hoi @Ariesterling29. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je het hier aangeeft. Wat belangrijk is om te weten is of het om jouw wifi verbinding gaat of een bekabelde internet verbinding. Werkt de tv-ontvanger nog wel wanneer jouw internetverbinding wegvalt? Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer en een berichtje achter willen laten in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Hoi @Ariesterling29. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je het hier aangeeft. Wat belangrijk is om te weten is of het om jouw wifi verbinding gaat of een bekabelde internet verbinding. Werkt de tv-ontvanger nog wel wanneer jouw internetverbinding wegvalt? Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer en een berichtje achter willen laten in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je misschien via een andere weg een oplossing hebt gevonden voor dit probleem. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer