Skip to main content

Sinds vandaag klant van kpn nu heb ik het glasvezel pakket 1000/1000 dit zijn de snelheden valt hier iets aan te doen? Wisselt af maar 1000/1000 haalt die nooit op me ps5 2e foto van telefoon snelheid test 

 

Wifi wifi heb je dus een uitstekend snelheid op je mobiel.  Meer gaat het nooit worden.  Welke snelheid heb je als je meet met een bekabelde pc of laptop direct aangesloten op het modem zonder overige aangesloten appartuur? Rond de 950 is het maximum.  Wel meten met de Ookla app die je in Windows kan vinden. 


950 ook ja maar is toch raar op de ps5 download is oké 930 ongeveer upload van 20 tot 180 kan dus niet 1000/1000 aan de ps5?


PS netwerk limiteert enorm de snelheid in die test PS 4 en 5 beide worden hier in enorm gelimiteert


Appelzaadje verklaart een hoop achja voor goedkopere prijs van 370 download en 40 up ongeveer na glasvezel gegaan hopen ze dit ooit nog fiksen bij Sony toch raar een iPhone 11 hogere snelheid haalt mee WiFi als ps5 met kabel heb cat5e kabel en 6 toch het idee de cat5e kabel het beter goed dan de 6


de ps5 kan waarschijnlijk wel veel hoger halen maar niet in die standaard test naar sony ;)
de meeste apparaten op wifi kunnen per band op ac/ax volgens mij 430mbps halen en de meeste client devices hebben max 2 antennes wat dus een theoretische max van rond de 860 betekent


Hallo @Appelzaadje gemiddeld moet je ongeveer 930/930Mbit/s kunnen halen bekabeld gemeten met 1 pc rechtstreeks aan het modem gekoppeld.


had het met de 860 ook over wifi op devices die ax ondersteunen ;)


ik haal met een ps5 qua up ook maar 10 mbps ikzelf heb ziggo 1000/75 en tijdens een ookla speedtest via mobiel haal ik gewoon

 


Deze heb ik nu ookla op ps5 browser 

 


Mijn ps5 haalt max 560mbit download bekabeld hoe kan dat dan? Mijn laptop haalt wel 930/930


Mijn ps5 haalt max 560mbit download bekabeld hoe kan dat dan? Mijn laptop haalt wel 930/930

ligt er ook maar net aan hoe druk de psn servers zijn op het moment dat je de speedtest doet 


Mijn ps5 haalt max 560mbit download bekabeld hoe kan dat dan? Mijn laptop haalt wel 930/930

ligt er ook maar net aan hoe druk de psn servers zijn op het moment dat je de speedtest doet 

Heb het geprobeerd op elk moment van de dag / ook via ps5 browser wat speedtests gedaan/ allemaal capped op 560 mbits en bij n vriend van mij haalt ie wel 900 mbit (ziggo)


Reageer