Skip to main content
Beantwoord

Mijn internetverbinding is te langzaam

• March 2, 2026
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

Abonnement voor 50 mb, waarvan de prijs net weer verhoogd is. Maar jullie leveren max. 30 mb (meestal rond de 26). Bij contact wat excuses, glasvezel lijkt voor de komende jaren geen optie, en maar wéér modem herstarten... Wanneer gaan jullie deze wanprestatie eens echt oplossen? 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@BKvdA, het kan voorkomen dat de snelheid van een abonnement niet gehaald kan worden doordat de wijkcentrale te ver van jouw adres afstaat. Dat is dan ook de reden dat KPN bij de koperverbindingen spreekt van "een tot bepaalde snelheid abonnement". Dat probleem is enkel op te lossen door een eventuele aanleg van het glasvezel netwerk. 

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 2, 2026

Blijkbaar is de afstand tussen aansluiting en centrale groot. Meer snelheid zit er dus niet in voorlopig. Levert ziggo op jouw adres?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@BKvdA, het kan voorkomen dat de snelheid van een abonnement niet gehaald kan worden doordat de wijkcentrale te ver van jouw adres afstaat. Dat is dan ook de reden dat KPN bij de koperverbindingen spreekt van "een tot bepaalde snelheid abonnement". Dat probleem is enkel op te lossen door een eventuele aanleg van het glasvezel netwerk. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 25, 2026

Helaas ben ik niet zelf in staat dit aan te leggen 😒. Aangezien 'glasvezel' iedere keer de reactie is van KPN, mag dit wat mij betreft worden gerealiseerd? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 25, 2026

Blijkbaar is de afstand tussen aansluiting en centrale groot. Meer snelheid zit er dus niet in voorlopig. Levert ziggo op jouw adres?

Helaas....