Skip to main content
Beantwoord

Mijn laptop is verbonden met de Experia Box zonder wifi

• April 3, 2025
  • 11 reacties
  • 99 keer bekeken

Heb vorige week een nieuwe lenovo laptop gekocht voor videobewerking.  Laptop wilde op geen enkele mogelijkheid via wifi verbonden worden. Uit eindelijk weer terug gestuurd en weer een nieuwe laptop gekregen. Maar ook deze laptop wilde op geen enkele manier via wifi verbonden worden. Kan niet geloven dat het twee keer een foute laptop ontvangen heb. Het vreemde is dat mijn andere laptop en ook verder alle apparaten het wel doen via wifi. Wie heeft raad?

Beste antwoord door Mollie1953

Het is al klaar, Heb de nieuwste driver sofware gedownload en toen deed hij het. Bedankt voor het nadenken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • April 3, 2025

Volgens mij is er pas precies hetzelfde probleem voorbijgekomen op het forum hier.  

Ging om een lenovo ideapad 530s 

Wilde ook met geen mogelijkheid op Wifi verbinden.   Lag geloof ik aan de drivers.   

Gaat het hier ook om zo,n lenovo laptop van dat type ?  

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 3, 2025

Heb je het al geprobeerd op een ander wi-fi netwerk?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 3, 2025

Het gaat om een lenovo, legion 7

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 3, 2025

Heb je het al geprobeerd op een ander wi-fi netwerk?

En dit al geprobeerd?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 3, 2025

Beste ​@Mollie1953 Kijk ook eens naar de WPA-instellingen binnen de router en pas deze waar nodig aan.

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • April 3, 2025

Volgens mij is er pas precies hetzelfde probleem voorbijgekomen op het forum hier.  

Ging om een lenovo ideapad 530s

Dat was dit topic::

Lenovo laptop ziet Wifi netwerk niet na Windows update

Maar dat ging om een ouder type, deze laptop is (gloed)nieuw.

Het gaat om een lenovo, legion 7

@Mollie1953 

Om welke (exact) type/model laptop gaat het en welke WiFi adapter (apparaatbeheer) zit erin?
Wat is het probleem precies?
Helemaal geen KPN WiFi SSID zichtbaar of wel verbinding maar geen internet?

Gelijksoortig probleem:

Geen wifi op laptop sinds ik Box 12 heb

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • April 3, 2025

Lenovo: Legion 7 not connecting to WiFi 6

I've finally gotten a WiFi 6 capable router.  It works great with everything but my laptop.  I can only connect when I have my Advanced Wifi settings Wireless Mode set to 802.11n. (See picture below)  If I change it to ac or ax, the WiFi connects but there is No Internet Access.  I have googled a lot but can't find a solution to this.  Any ideas?

• April 3, 2025

Volgens mij is Lenovo altijd al een probleem geweest bij het WiFi van KPN. Heb je het Extra WiFi netwerk al geprobeerd? 

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • April 3, 2025

Zet ipv6 uit in je modem 

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • April 3, 2025

Het is al klaar, Heb de nieuwste driver sofware gedownload en toen deed hij het. Bedankt voor het nadenken.

Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • April 3, 2025

Geweldig..   bedankt voor het mededelen en veel plezier met je laptop  :)