Hallo,
Mijn laptop ondersteund geen 5g. Kan ik dan wel een 5g internet abonnement nemen, of werkt het dan niet?
Vr. gr. H. de Boer
Hallo,
Mijn laptop ondersteund geen 5g. Kan ik dan wel een 5g internet abonnement nemen, of werkt het dan niet?
Vr. gr. H. de Boer
Hallo
Ja hoor, dan gaat het automatisch werken op 4G. De term 5G wil alleen maar zeggen dat KPN tegenwoordig ook gebruik maakt van 5G.
Bedoel je niet WiFi 5 Ghz?
Of heb je echt een laptop waar een simkaart in kan?
Hallo
Als het wifi via 5Ghz betreft, dan kun je daar met jouw laptop geen gebruik van maken en zal de laptop verbinden met het 2.4 Ghz signaal.
Beste
Hallo
Als het wifi via 5Ghz betreft, dan kun je daar met jouw laptop geen gebruik van maken en zal de laptop verbinden met het 2.4 Ghz signaal.
Ik ga er vanuit dat zij een data-abonnement wil voor haar laptop.
Daar kan een simkaart in met een 097-nummer en dan gaat dat prima werken op 4G.
Bjj een abonnement van twee jaar:
Je databundel is maandelijks aanpasbaar en je kunt MB's delen op hetzelfde adres.
10,00 /mnd
Maximaal 300 Mbit/s snelheid
Gebruik je data binnen de EU
Deel je data met iemand op hetzelfde adres
25,00 /mnd
Maximaal 300 Mbit/s snelheid
Gebruik je data binnen de EU
Deel je data met iemand op hetzelfde adres
Hallo
Ja hoor, dan gaat het automatisch werken op 4G. De term 5G wil alleen maar zeggen dat KPN tegenwoordig ook gebruik maakt van 5G.
Is het gelukt om een data-abonnement af te sluiten?
Hallo
Ik ga er vanuit dat zij een data-abonnement wil voor haar laptop.
Persoonlijk denk ik dat de kans veel groter is dat
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.