Skip to main content

Vandaag gaat ons abonnement in bij KPN. Alles aangesloten en sms'en gehad dat we internet zouden moeten hebben. Maar nada noppes niks!

Alles opnieuw aangesloten en gereset maar niks doet het. Moet KPN nog ergens een knopje omzetten ?!?!?

 

Iemand Een tip?

 

Vandaag gaat ons abonnement in bij KPN. Alles aangesloten en sms'en gehad dat we internet zouden moeten hebben. Maar nada noppes niks!

Alles opnieuw aangesloten en gereset maar niks doet het. Moet KPN nog ergens een knopje omzetten ?!?!?

 

Iemand Een tip?

 

Even 0800 0402 bellen, voor storingen en geen diensten 24/7 bereikbaar @MarBar 


Hi @MarBar,

Wat zuur dat je verbinding niet direct doet wat hij moet doen 😕

Ik hoop dat je N.N. zijn advies op hebt gevolgd en even met ons gebeld hebt, en dat je inmiddels wel gebruik kunt maken van je abonnement!


Nee, helaas. We hebben telefonisch contact gehad met KPN. Maar er moet blijkbaar een monteur langs komen. Dit kon pas op 12 juli. Dus bijna 2 weken geen internet, geen tv. En ik werk voornamelijk thuis wat nu ook niet kan. Baal er enorm van.

 


Nee, helaas. We hebben telefonisch contact gehad met KPN. Maar er moet blijkbaar een monteur langs komen. Dit kon pas op 12 juli. Dus bijna 2 weken geen internet, geen tv. En ik werk voornamelijk thuis wat nu ook niet kan. Baal er enorm van.

 

Als je ook KPN mobiel hebt kun je aan KPN om een databundel voor je mobiel vragen om e.e.a. te overbruggen en kun je toch een beetje verder @MarBar en kun je je mobiel als hotspot voor internet gebruiken.


Helaas hebben ons mobiele abonnement elders, zowel zakelijk als privé. Maar bedankt!


Oei dat valt toch wel even tegen dus, jammer ☹️


Reageer