Skip to main content

Goedemiddag,

 

vanmorgen om 9:35 een sms gekregen: Goed nieuws je internetverbinding werkt nu! 
Helaas werkt er nog steeds niks .. ik begin een klein beetje spijt te krijgen van het overstappen naar kpn omdat ik eigenlijk al voor het weekend aangesloten zou zijn… 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt (oorspronkelijk topic)

Hi @Cbinnekamp,

Als je deze sms ontvangen hebt, zou de lijn technisch opgeleverd moeten zijn en hoort je verbinding te werken als alles goed aangesloten is 🙂

Hoe ver kom je precies met het aansluiten van je apparatuur? Welke lampjes branden er we of niet?

 


Goedemorgen,

 

alle lampjes op het glasvezel kastje branden

power, glas en ethernet

op mijn modem knippert alleen ethernet steeds

 

helaas wacht ik al behoorlijk lang maar nog steeds geen verbinding.

alles meerdere keren opnieuw opgestart maar niks helpt.

 

morgen komt er pas een monteur , fijn natuurlijk maar nu dus nog een dag zonder tv en internet. 


Jammer dat er toch een monteur aan te pas moet komen, wel fijn dat het morgen voor je opgelost gaat worden @Cbinnekamp!

Heb je ook een mobiel nummer van KPN of Telfort? Zo ja, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of ik extra data aan je mobiele nummer toe kan kennen ter overbrugging. 


Goedemiddag,

 

ik heb geen mobiel van kpn, ik heb nog tot mei 2024 een contract bij een andere provider

 

mvg Cristel 


En dan toch stiekem een beetje spijt dat ik naar

kpn ben gegaan, natuurlijk is overal wel iets maar dit vind ik erg vervelend

Ik zou namelijk vrijdag de 10e al worden aangesloten, dit lukte niet.

Toen de 13e, en ook dit lukt niet. Nu dus morgen een monteur die langskomt, maar wat als deze het ook niet kan oplossen? Dan dus nog meer dagen zonder Tv & Internet.

Is er geen andere oplossing om toch iets van tv of wifi te kunnen gebruiken? 
Ik zit nu al voor de 5e dag op rij in een stil huis waar niks werkt.. 

Dan kom je erachter wat er allemaal in verbinding staat met internet… Radio, Deurbel etc etc 


Jammer, ik ka geen data toevoegen aan mobiele nummers die niet bij ons onder zijn gebracht 🙁

Ik snap wel dat je op dit moment niet zo blij bent met je overstap, dit is natuurlijk ook niet hoe het hoort te gaan 😕 Bij je vorige provider is wel alles al helemaal afgesloten?

Laten we er maar wel van uit gaan dat de monteur de oorzaak én oplossing kan vinden. Laat je morgen weten hoe het is gegaan?


Vanmorgen is er een monteur langs geweest. Wat een super goeie service! 
Ze konden het bij mij thuis niet vinden wat er aan de hand was, het lag aan de verbinding bij KPN.

De monteur vertelde mij dat hij gaat proberen dit op te lossen en mij terugbelt over hoe nu verder.

Nog geen kwartier later werd ik gebeld met het verlossende telefoontje: ALLES DOET HET! 
 

En ja hoor bij aankomst deed alles het! Ik ben enorm blij 🙏🏻


Heel erg fijn dat de monteur dit zo snel en goed heeft verholpen @Cbinnekamp!

Nu hoop ik dat je ondanks de slechte start, alsnog heel blij gaat zijn met je KPN abonnement 😊