Skip to main content

Gisteren zou ik internet aan hebben staan, ik ben een nieuwe klant, ik heb de modem aangesloten. het internetlampje kan tot op de dag van vandaag nog steeds op groen staan. Ik heb geen verbindingsbericht ontvangen. Ik heb de klantenservice gebeld en zij hebben er niets aan gedaan. wanneer krijg ik mijn internet?

Beste @Mateuszk, welkom! Wat vervelend dat het niet werkt! Werkt het inmiddels wel? Zo niet, kan je het beste nog een keer bellen met 0800-0402. Dat kan voor storingen 24/7. Als ik jouw bericht zo lees, dan hebben wij je nog niet aangesloten. Heb jij wel al een brief of mail ontvangen met de datum waarop we je aan gaan sluiten?


Ik ben in twee KPN-winkels geweest!  niemand kon mij helpen!  Ik heb het door jou opgegeven nummer gebeld, ik kwam er niet achter wat het probleem was, alleen dat de monteur over een week zou komen!  en de aansluitdatum wordt voor deze dag uitgesteld!  gênant


Het is inderdaad mogelijk dat het probleem op afstand niet opgelost kan worden. In dat geval moet er een monteur komen. Fijn dat die is ingepland. Het is inderdaad vervelend dat dat dan nog wat langer duurt. Heb je ook een mobiel abonnement bij ons? Daar kan ik een gratis weekbundel mobiel internet opzetten. Op die manier kan je dan je telefoon als hotspot gebruiken en ben je in ieder geval niet helemaal offline. Mocht je dit willen, vul je dan je profiel aan met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan zet ik de bundel erop. 


Reageer