Skip to main content

MijnKPN en MijnKPN app werken sinds vandaag niet meer op mijn wifi, wel via 4G en via een VPN. Lijkt een blokkade op mijn thuis ip adres?? Iemand hetzelfde?? Niet afhankelijk van de browser, want via een VPN (ander ip-adres) werkt het wel in Safari. Ben benieuwd naar de oplossing.

Inmiddels DNS (Google 8.8.8.8) op eigen router aangepast, waardoor het nu weer werkt. Wel gisteren een spontane boot van de TV ontvanger. Zitten bij Telfort glasvezel, is KPN al begonnen met de omzetting?? Waardoor eigen IP-adres nu in een andere range valt. Ben benieuwd of iemand hier iets over kan zeggen. 


Ha @RobbCr, welkom! Goed dat het weer werkt! Ik durf je niet helemaal te zeggen waar het aan gelegen heeft, om eerlijk te zijn. De omzetting van Telfort naar KPN is overigens nog niet begonnen. Daar zou je geen last van moeten hebben!


He Marcia, bedankt voor de terugmelding. Ik zal tzt nog eens mijn DNS server instellingen terugzetten en kijken wat er dan gebeurt en of ik wel of niet de MijnKPN omgeving kan gebruiken.Â