Skip to main content

zeer gachte medewerkers van kpn nu heb ok een vraag aan u ik namewlijk gisteren een nieuwe mobiel ontvangen namelijk de calaxy a32 nu bu ben ik sinds gisteren en vandaag bezig geweest om hem te instalren dat is mij een gedeelte gelukt maar niet helemaal nu heb ik mijn oude sim kaart er in gedaan maar er ontbreken nog een hoop progamma,s onder anderen min ing logo nu kan ik niet meer op mijn comp komen wandt ing staat er niet bij en nog meer progamma, kunnen jullie mij hiermee helpen a.u.b. ik kan er geen wijs meer uit ben vandaag ook al een uur of 5 mee bezig geweest kan ik een af sprak maken bij een kpn winkel ik woon in rotterdan mischien op de linbaan als dat mogelijk is dan kan ik mijn oude mobiel mee nemen en dan kunn hun kijken wat er nog over gezet kan worden   alvast mijn hartyelijke dank 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Euh.... kunt u de app "Play Store" vinden? 

 


Mijn vader(1941) en best handig had hetzelfde probleem.  Net even te weinig kennis om het goed te krijgen. Hij heeft "student aan huis" gebeld en het werd keurig tegen een redelijke vergoeding in orde gemaakt. Zou ik ook doen als ik u was.