Skip to main content

Wat ik heel bijzonder vind is dat jullie niet direct doorhebben waar dit probleem ligt. Ik heb sinds een week KPN, apps op de mobiele telefoon laden niet meer, zodra ik wifi uitzet laden ze wel en als ik wifi na het laden weer aanzet werkt het wel. Apps op de tv welke verbonden is dmv ethernet zoals bv Disney+ laadt wel maar speelt niet meer af. Lijkt me dat dit toch niets nieuws is voor jullie?!

Hoi @Rick van Egmond, welkom bij ons op het forum. Wat je beschrijft is lastig, maar het is geen algemeen probleem. Kan je meer vertellen over de situatie, zodat we met je mee kunnen denken?

  • Op wat voor telefoon(s) ervaar je dit (merk en model)?
  • Werkt het op andere Wifi netwerken wel, of ook niet?
  • Welk modem heb je van ons, en heb je ook versterkers?
  • Werkt het wel als je het 'Extra Wifi’-netwerk op je modem gebruikt (als het modem dat ondersteund)? Werkt het dan wel?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij in je bericht noemt. Hoe meer jij kunt noemen, hoe meer informatie wij ook hebben.


Hallo Jasper,

 

Fijn dat je wel opmerkt dat het mij frustreert, jammer dat je niet goed gelezen hebt. Je hebt het alleen over wifi. Er staat toch heel duidelijk dat het ook zo is met mijn televisie, welke verbonden is dmv ethernet. Disney+ bijvoorbeeld werkt niet op al mijn apparaten, niet via wifi en niet bekabeld. Niet op 2 verschillende mobiele telefoons, niet op mijn tv (bekabeld) niet op mijn nvidia shield (bekabeld). Heel veel apps laden zeer traag of niet zoals die van F1 tv, zowel op mobiel (wifi) als op mijn nvidia shield (bekabeld) en ga zo maar door. Ik heb de kpn box 12 en het lijkt er dus sterk op dat hij moeite heeft met het accepteren van een bepaald protocol of iets dergelijks. Zeer storend 


Ik denk dan ook dat je je topictitel duidelijker had moeten kiezen @Rick van Egmond , want dat geeft dus verwarring.

 


Ik heb de topictitel niet uitgekozen, daarnaast zou je gelijk hebben als je suggereert dat vaak alleen de titel goed wordt gelezen.


De titel zette me inderdaad op het verkeerde been @Rick van Egmond. Het kan zijn dat een collega die had aangepast nadat de originele titel de lading niet helemaal dekte. Het is meer dan alleen Wifi dus. Los van de apps, is het ook merkbaar bij regulier tv kijken of internetpagina's openen? Wat geeft een speedtest aan op een bekabeld apparaat, welke snelheid komt daaruit? Is die wel stabiel en goed?