Skip to main content

Beste lezer, 

sinds vandaag kunnen alle Nederlandse gebruikers van het mobiele spelletje kingschoice niet meer inloggen via het kpn netwerk. dit is zowel mobiel als via het huis netwerk. 
Wanneer je een vpn installeerd en land veranderd werkt dit zonder problemen. 

kunnen jullie zorgen dat weer normaal werkt

King choice is ook aan het kijken naar het probleem. Nederlandse spelers via Ziggo lijken geen problemen te ervaren. 

Het zou wel fijn zijn als KPN ook actief mee wil denken.


Hier ook inderdaad het probleem. Zowel mobiel als thuis netwerk is van KPN en kan met beiden niet inloggen. Als ik verbind met de hotspot van een Odido gebruiker, werkt het wel.
Graag oplossen!


Ik kan ook vanaf vanochtend niet meer inloggen. Ik hoop dat er snel een oplossing komt!


Ook ik heb sinds vandaag problemen met inloggen in het spel King's choice. Zowel via mobiel als wifi lukt het niet meer. Router reset heeft niet geholpen.


Ook hier is het al de hele ochtend onmogelijk om in te loggen. 🙈


Kunnen we internet ook toevoegen onder de categorieën ? Hier is het namelijk thuis internet en niet mobiel , dat is een andere provider 🙈


Hier hetzelfde probleem 

alles werkt naar behoren maar er kan niet ingelogd worden op King’s Choice

ik hoop dat dit snel opgelost wordt!


Kunnen we internet ook toevoegen onder de categorieën ? Hier is het namelijk thuis internet en niet mobiel , dat is een andere provider 🙈

ik kan de post niet meer aanpassen


Er blijken meer spellen en webshops als Alie niet bereikbaar. Via het vaste en mobiele internet van kpn.

Het is in onderzoek en er wordt aan gewerkt.


Kunnen we internet ook toevoegen onder de categorieën ? Hier is het namelijk thuis internet en niet mobiel , dat is een andere provider 🙈

Topic laten verplaatsen naar '’internet'’.


Er is een grote storing in NL naar servers in China:

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/76660538#76660538

Heeft dus niets met KPN te maken.
 


Er is een grote storing in NL naar servers in China:

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/76660538#76660538

Heeft dus niets met KPN te maken.
 

Vreemd hoor dat je dat zegt. Odido en Ziggo gebruikers in NL ervaren geen enkele probleem. KPN alleen.


Ja, maar het is een fout bij de NL-IX. Heb je de link gevolgd?


Hier hetzelfde, ik kan sinds vandaag niet meer inloggen.

Wat vreemd is dat tegelijkertijd meerdere streamingsdiensten (Videoland, HBO, Netflix etc.) op mijn smart tv ook ineens niet meer werken. TV heeft wel internet maar ik kan niets streamen.

Alles al meerdere malen gereset zonder resultaat.

Ik kan alleen maar concluderen dat beide iets met elkaar te maken hebben. 


@Esther0 schrijft: Wat vreemd is dat tegelijkertijd meerdere streamingsdiensten (Videoland, HBO, Netflix etc.) op mijn smart tv ook ineens niet meer werken. TV heeft wel internet maar ik kan niets streamen.

Deze diensten werken hier wel op de smart-tv. Via kpn internet en via wifi 'verbonden’.

Werken ze wel via de app in je smartphone of de websites? Via hetzelfde internet dus.


Ja, maar het is een fout bij de NL-IX. Heb je de link gevolgd?

toch het verkeer van ziggo gaat toch ook over de NL-IX? het is toch raar voor dit spel dat het wel werkt via ziggo en niet kpn… 

En de sites die gemeld staan op tweaker kan je wel gewoon gebruiken via vpn.


Hier hetzelfde, ik kan sinds vandaag niet meer inloggen.

Wat vreemd is dat tegelijkertijd meerdere streamingsdiensten (Videoland, HBO, Netflix etc.) op mijn smart tv ook ineens niet meer werken. TV heeft wel internet maar ik kan niets streamen.

Alles al meerdere malen gereset zonder resultaat.

Ik kan alleen maar concluderen dat beide iets met elkaar te maken hebben. 

Die weken bij mij hier nog zoals altijd. Ook mijn virtuele klaslokaal was geen probleem vandaag. 


@Esther0 schrijft: Wat vreemd is dat tegelijkertijd meerdere streamingsdiensten (Videoland, HBO, Netflix etc.) op mijn smart tv ook ineens niet meer werken. TV heeft wel internet maar ik kan niets streamen.

Deze diensten werken hier wel op de smart-tv. Via kpn internet en via wifi 'verbonden’.

Werken ze wel via de app in je smartphone of de websites? Via hetzelfde internet dus.

De appjes op mijn telefoon werken wel gewoon.

Bij Videoland krijg ik wel de reclame te horen (wel zwart beeld) maar het programma kan niet opgehaald worden. Idem bij de andere streamingsdiensten. Gisteren werkte alles prima.

Het heeft iets met de wifi te maken, net als het inloggen bij KC maar wat???


Er blijken meer spellen en webshops als Alie niet bereikbaar. Via het vaste en mobiele internet van kpn.

Het is in onderzoek en er wordt aan gewerkt.

Goed nieuws, de problemen zijn verholpen. Het spelletje King's Choice kan weer worden gespeeld.