Skip to main content

Hallo ik heb het probleem dat ik geen netwerk verbinding heb met mijn tv en ook geen internet via wifi op onze telefoons, maar wel internet op mijn laptop via hetzelfde wifi netwerk.

Welkom op de community ​@DaanHaket. Het Wifi netwerk zelf werkt wel dus, aangezien de laptop wel verbinding heeft. Wat is de situatie met de andere apparaten precies? Zien ze het netwerk niet, wordt het wachtwoord niet geaccepteerd of iets anders?

Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Als je het makkelijker vindt kan dat ook telefonisch, door een terugbelafspraak te maken via onze site.

In de Kennisbank hebben we ook artikelen die je hierbij mogelijk op weg kunnen helpen:

Probleem zelf opgelost, het bleek dat onze zoon de DNS naam had veranderd naar prive, waardoor internet via onze android niet meer werkte. Internet via iphone deed het nog wel, evenals op mijn laptop.

Aan die oorzaak had ik niet gedacht ​@DaanHaket. Ik ben blij dat je dat hebt gevonden, ik neem aan dat dat nu weer aangepast is en het weer werkt?

yes, alles werkt weer naar behoren

Reageer