Beantwoord
Mobiele telefoon maakt geen verbinding met WiFi
Sinds gisteren verbind mijn mobiele telefoon (Samsung S6) niet meer automatisch met ons WiFi netwerk. Heb ondertussen alles geprobeerd met de telefoon om dit te verhelpen. Gisteren de Expedia V10a uitgezet en weer aan en toen werkte de WiFi na inloggen weer wel. Laptop deed het via WiFi gisteren ook niet en nu weer wel alleen met telefoon vanmorgen weer hetzelfde probleem. Ik zou toch niet elke keer de stekker uit de Experia V10a box moeten halen om te zorgen dat WiFi op mijn mobiel werkt? Ik lees op het forum hier en daar dat het wellicht aan de update van de Experia box kan liggen? Wie kan me hiermee helpen. Dank alvast! Groet Menno
Beste antwoord door MVK1978
Het was niet de Chrome cast wat storing gaf maar blijkt iets niet goed met de Modem Experia Box V10a te zijn. Lampje knippert groen en rood. Geeft storing en geeft geen ip adres door waardoor er geen verbinding kan worden gemaakt. Wordt nu opgelost. Hopelijk werkt daarna alles weer naar behoren.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.