Skip to main content

Wij hebben hetzelfde probleem met het wegvallen van de wifi verbinding die meerdere keren per dag wegvalt op Android toestellen. Bekabeld lijkt prima te werken.


We beschikken over meerdere verstekkers en de manager tool ook al meerdere keren gedaan. Maar zonder succes.


Inmiddels een kennis geraadpleegd welke monteur van beroep is (o.a. voor KPN). Hij gaf aan dat het probleem zeer wsch. mijn router is en adviseerde de huidige experiabox V10 te vervangen voor de zwarte (KPN-box 12).  Is dit mogelijk?
 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hier exact hetzelfde probleem ook een wifi die vaak uitvalt. Maar dan op een box 12 Alles al een x gereset alleen het probleem blijft. Ook alle kanalen al een x aangepast. Zo gauw die op automatisch kanaal zoeken staat worden de problemen alleen maar erger. Van af het begin af aan alleen maar problemen met kpn. Snelheid wordt redelijk gehaald.


Ook ik heb de modem reset uitgevoerd zonder succes.

De bekabelde apparaten lijken prima te werken.

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


Bij mij lijken de bekabelde apparaten er geen last van de hebben. Althans mijn tv hapert niet 

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


@Patrick Rev, maak alsjeblieft even een eigen topic aan. Jij hebt namelijk een heel ander modem. 


@KPNstress, heb je ook contact gehad met onze klantenservice om ook een meting te laten uitvoeren en kijken wat dat aangeeft? Als het toch aan de modem ligt zou dat eventueel omgeruild kunnen worden. 

Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
 


Nee. Wel een monteur die op afstand gemeten heeft, die vond geen bijzonderheden. Ik zal de klantenservice bellen 


Reageer