Skip to main content
Beantwoord

Modem defect

  • December 28, 2020
  • 2 reacties
  • 145 keer bekeken

DaavidV
Topper
Forum|alt.badge.img

Goede avond,

 

Mijn modem is defect.

Van de 3 ethernet aansluitingen werkt er maar 1

ook kan ik niet inloggen op de modem

Kunnen jullie ASAP een nieuwe modem opsturen dit is nu al de 2de keer dat ik een defecte modem in 2 maanden

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hi @DaavidV! Wat balen dat jouw modem in korte tijd alweer defect is. Je had je gegevens al ingevuld in jouw profiel, zo heb ik kunnen achterhalen dat je al contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice en er een nieuw modem onderweg is: fijn! Laat je het weten wanneer je weer up and running bent?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • December 30, 2020

Hi @DaavidV! Wat balen dat jouw modem in korte tijd alweer defect is. Je had je gegevens al ingevuld in jouw profiel, zo heb ik kunnen achterhalen dat je al contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice en er een nieuw modem onderweg is: fijn! Laat je het weten wanneer je weer up and running bent?


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 5, 2021

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat alles weer goed loopt. Anders weet je ons te vinden!