Skip to main content

Hallo,

 

Mijn Experiabox herstart iedere dag een paar keer waardoor telkens de tv (en ook internet) wegvalt.

Ik doorloop het storingen stuk op de website van KPN maar daar kom ik niet verder mee. Hoe kan ik bij KPN melden dat mijn modem waarschijnlijk kapot is en zorgen dat ik een andere krijg.

Ik zie geen manier om contact met hen te krijgen.

 

Maria van Bommel

Hoi @Maria B . Welkom op het forum.

Wat een irritante storing.  Heb je de bedrading even gecontroleerd. Zit alles goed vastgeklikt? Zie je ook beschadigingen aan de kabel?  En heb je het modem al even gereset?

Mocht dit niet helpen kun je dan je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Hallo Erwin,

 

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Ik heb vanochtend drie keer het storingenprogramma van de KPN doorgelopen. Waarin modem geherstart wordt en ook teruggezet naar fabrieksinstellingen.

Alles zit goed. Op zich werkt het al jaren goed alleen nu herstarten is heel irritant en vooral ’s avonds met TV kijken. Hij gaat gewoon op zwart (foutmelding 303) en na een paar minuten is hij er weer.  


Leuk je even gesproken te hebben. We hebben samen een omruil in het systeem gezet.

Maandag ligt er een vervangend modem voor je klaar. Je kunt na ons gesprek nog even proberen de NT spanningsloos te maken. Wie weet zorgt het voor een stabielere verbinding.

Mocht het probleem na omruil blijven bestaan wil ik dat graag weten. 

Fijn weekend!


hallo Erwin,

mooi dat er een nieuwe modem komt.

Komt daar via de mail nog een bevestiging van dat hij maandag inderdaad op het afhaalpunt afgeleverd is? Ik wil voorkomen dat ik de oude modem onnodig afkoppel en als er geen pakje is weer terug kan.

Maria van Bommel


Hoi @Maria B . Dit is waarschijnlijk mosterd na de maaltijd. Volgens mijn gegevens is het pakketje opgehaald. Klopt dat?


hallo Erwin,

 

Ik kreeg een SMS dat het er was. ben het inderdaad op gaan halen en hem hem geïnstalleerd. Tot nu toe werkt alles zonder problemen,

Nogmaals dank voor je hulp.

Maria

 

 


Super! Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je mij te vinden!