Een week of 2 geleden een glasvezel kastje gekregen, met het bericht dat ik van af 24 Oktober om zou gaan van DSL naar glasvezel.
Inderdaad op de 24ste een bericht dat ik kon gaan omzetten. Dit heb ik toen ook meteen gedaan, binnen een minuut of 10 werkte het ook, in ieder geval het internet.
Een KPN speedtest geeft ook snelheden van rond de 200 MB up en down, dus ik moet wel op de glasvezel zitten, dat lukt nooit via DSL.
De DSL kabel is ook zeker uit het modem gehaald. Heb voor de zekerheid het modem nog een extra keer van de 220 gehad zodat deze nog een keer opnieuw kan booten.
Na enige dagen bleek dat mijn vaste telefoons het niet meer deden dit is opgelost door KPN met iets van een sip refresh aan het begin van deze week.
Nu blijf ik berichtjes en emails krijgen van KPN dat mijn glasvezel verbinding klaar is, maar dat ik deze nog niet gebruik, terwijl ik sinds de 24ste op de glasvezel internet.
Heb hier vorige week ook al contact met de klantenservice over gehad, en die zeiden dat de verwerking in hun systemen wel even zou kunnen duren, maar zou in ieder geval niet zonder internet komen te zitten, maar de berichtjes blijven komen.
Â
Gaat er iets aan de KPN kant fout, of is er nog iets wat ik moet doen zodat KPN weet dat ik nu op de glasvezel verbinding zit ?