Skip to main content

Mijn modem wordt erg warm is ook al verkleurd, daarnaast duurt het erg lang voordat de internet pagina’s worden geladen. Ik haal bij lange na niet de beloofde internetsnelheid  Is het mogelijk om mijn modem om te ruilen voor een nieuwe box12 temeer daar ik wil uitbreiden naar een 4 k abonnement. 

Beste @FredDG, welkom! Heb je een Experia Box V7? Die kan ik zeker omruilen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode  + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er graag verder mee. Voor zover ik weet, ontvang je in dat geval inderdaad een Box 12. 


Ik heb de gegevens aangepast. Modem wordt steeds warmer. Ik durf deze eigenlijk niet meer aan te laten staan als we niet thuis zijn.


Bedankt! Ik zie dat je een V9 hebt. Daar zien we dit eigenlijk bijna niet bij. Ik kan deze dan ook niet zelf omruilen en heb het verzoek bij onze backoffice neergelegd. Het is daar helaas wat druk, dus ik verwacht dat je binnen 4 werkdagen een reactie krijgt. Hopelijk is het dan snel verholpen met een nieuw modem!


Ik heb donderdag al bevestiging gekregen dat je 'm op kunt halen bij de Coop in de buurt, zie ik! Heb jij de sms ook gekregen? Heb je hem al omgeruild? Hij blijft een week liggen, dus dat moet goed komen. Neem wel jouw oude modem even mee in een kartonnen doos, die ruil je dan in.  Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.