Skip to main content

Elke keer moet ik de experia box V10 herstatten om een goede wifi te krijgen?

Ik betaal 51 euro voor een slechte verbinding? Als dit zo blijft stap ik over naar een ander bedrijf die wel een gegarandeerde verbinding kan geven!

Hallo @dick3659 heb je een glas- of een koperverbinding?

Indien glas, heb je de glaskast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna de V10 een fabrieks-reset gegeven?

Indien koper heb je de V10 al eens een fabrieks-reset gegeven?

naar een ander bedrijf die wel een gegarandeerde verbinding kan geven!

Geen enkel bedrijf kan een garantie op een verbinding geven.

 

 


Hoi @dick3659, Jan heeft je al op weg geholpen met een paar vragen zo te zien. Zou je die kunnen beantwoorden? Ik ben aanvullend ook benieuwd of je dit ook merkt als je een bekabelde verbinding gebruikt of alleen via Wifi.

Als het via de Wifi is kan je de Wifi Manager op onze site ook doen. 


Ik heb nog steeds problemen ook na de restart en met een pin naar fabrieksinstellingen! Het fluctueert de hele dag! Is een probleem als je online film/YouTube kijkt! Ik denk dat er een nieuw router moet komen..

 


Heb je toevallig dit soort dingen in huis?

 


Ik heb zelfs WiFi versterkers maar het internet is Hopeloos, ik laat elke keer een internet test erop los en dat laat zien dat er teveel fluctueert! Van hoog naar laag of helemaal niets! Laatste tijd wordt het steeds erger!

 


Met de informatie die ik nu heb weet ik niet of het modem vervangen moet worden @dick3659. Er zijn nog een aantal vragen die in het topic gesteld zijn maar die nog geen antwoord hebben. Zou je die eerst kunnen beantwoorden zodat we vanaf daar verder kunnen kijken?


Geen idee wat ik vergeten ben dan ik heb geen glas maar een bekabelde verbinding, die ik al meer dan tig jaar heb. Wel heb ik in het verleden een andere router gekregen en die scheen wel te helpen!

Ik zal het nogmaals uitleggen.

Ik heb een Experiabox V10, die na herstart met pin en zonder pin niet het resultaat geeft!

ik heb een bekabelde aansluiting en ik heb via mijn KPN een update en herstart de router laten testen!

Wat ik niet begrijp dat dit de laatste tijd betreft, ik heb altijd een goede internet verbinding gehad en nu valt die steeds weg, zoals ik al zei, het ene uur hoog waarna deze weer wegvalt, soms dagenlang geen probleem maar dan valt deze verbinding ineens weg! Als ik kijk naar storingen dan zijn die er niet op mijn postcode maar “toch” geen internet of een lage frequentie! Als ik nog een vraag vergeten ben te antwoorden dan hoor ik dat graag! Ben geen ster in dit, maar voor mij is er wat anders aan de hand!


Je hebt dus ook een DVS( het ding van het plaatje van Joep)?Koppel die eens los en kijk het dan aan.Heb je daarnaast nog een switch?En is de DSL kabel rond of plat?

De V10 is met de meeste verbindingen de beste en ik zie niet vaak dat die stuk gaat, sowieso gaan modems niet heel snel stuk.


Of het glas is of koper maakt voor de bekabelde vraag niet uit hoor, daarmee bedoelen we puur een kabel tussen de Experia Box V10 en jouw computer. Dat staat los van de kabel buitenshuis. Je hebt het alleen over Wifi (draadloos), dat signaal gaat door de lucht en is gevoelig voor omgevingsfactoren. Met een kabel tussen beide apparaten ben je daar niet gevoelig voor, door dat te testen kunnen we uitsluiten of we naar de Wifi of naar de hele verbinding (of het modem) moeten kijken. Op dit punt hebben we daar nog niet genoeg informatie voor. 

En had je de Wifi Manager die ik eerder vroeg ook al kunnen proberen?

Als het via de Wifi is kan je de Wifi Manager op onze site ook doen.