Sinds we verhuisd zijn anderhalf jaar geleden heeft de wifimanager nooit gewerkt. Al een paar keer contact gehad toen de wifi slecht werkte en hier ook over de wifimanager gesproken, maar er werd gezegd dat deze het wel zou moeten doen. Niet dus. Afgelopen week kwam het probleem weer aan bod aangezien in een keer ik bijna iedere dag de wifi moet resetten om de superwifipunten weer te laten verbinden met de experiabox 12. Dus ik dacht toch maar weer kijken of ik dit kan oplossen met de wifimanager. Maar nog steeds de melding dat ik het later opnieuw moet proberen. Dus het probleem blijft nog steeds. Dus hoe is dit te verhelpen?
Moet elke dag wifi resetten, maar de Wifi Manager werkt nooit
Beste antwoord door Alexandra van KPN
Goed dat je op de tv-ontvanger de software opnieuw hebt geïnstalleerd. Dat helpt vaak goed. Probeer anders eens de frisse start.
Wat betreft de Wifi Manager, het speelt dus echt op alle apparaten, dat is goed om te weten. En je liep voorheen dus ook tegen problemen aan in de app. Als je bij die stap in de Wifi Manager komt, ben je dan al ingelogd met jouw KPN ID, of nog niet? Gaat inloggen in MijnKPN wel goed? Dat doe je namelijk ook met je KPN ID. Zo niet, maak dan eens een nieuw KPN ID aan met een ander e-mailadres, als test. Koppel daar jouw Thuis abonnement aan in MijnKPN, en probeer dan de Wifi Manager opnieuw. Soms helpt dat als de Wifi Manager vastloopt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.