Skip to main content

Morgen gaat het abonnement in. Maar betekent dit dan ook dat ik morgen alles moet installeren? Of kan het ook zaterdag?

Hallo ​@CVDBP ,

Je kunt prima later installeren. Zaterdag is geen probleem. Het abonnement gaat wel meteen morgen in, dus je gaat ook per morgen daarvoor betalen. 

​@Noordzee  Maar dan heb ik dus morgen geen internet en tv? Of gaat mijn ziggo er pas uit als kpn werkt?

​@Noordzee  Maar dan heb ik dus morgen geen internet en tv? Of gaat mijn ziggo er pas uit als kpn werkt?

Geen KPN natuurlijk, dat heb je zelf in de hand. Wat betreft Ziggo, dat zal moeten blijken. Het gaat om een heel ander netwerk. Gewoonlijk stopt dat signaal nadat KPN het signaal op de lijn heeft gezet. 

Ik heb nooit Ziggo gehad, maar wat ik er over hoor is dat het meestal wel een paar dagen duurt voordat Ziggo de coax afschakelt. Maar geen garantie daarop. Als je ook vaste telefonie hebt wordt dat nummer wel direct overgezet. 

Ik heb nooit Ziggo gehad, maar wat ik er over hoor is dat het meestal wel een paar dagen duurt voordat Ziggo de coax afschakelt. Maar geen garantie daarop. Als je ook vaste telefonie hebt wordt dat nummer wel direct overgezet. 

Bij mij staat Ziggo er al enkele jaren op, ik kan nog steeds illegaal de standaard zenders  van Ziggo bekijken.
Moet je wel even de zenders op je TV zelf binnenhalen.
Niet dat ik er veel aan heb, maar het -kan- dus wel.

Alhoewel ik zei illegaal, maar dat is ook onzin, als zij het signaal niet uitzetten en mijn woning daarmee bevuilt dan zie ik niet in waarom ik er geen gebruik van zou maken.
't Is wel makkelijk zo'n gratis backup achter de hand 😎😋

Hallo ​@CVDBP ,

Je kunt prima later installeren. Zaterdag is geen probleem. Het abonnement gaat wel meteen morgen in, dus je gaat ook per morgen daarvoor betalen. 

Dat is niet helemaal juist. Je hebt 14 dagen de tijd om je nieuwe internetverbinding in gebruik te nemen. Als je alles geïnstalleerd hebt stuurt het modem een seintje naar KPN dat het abonnement kan ingaan. Je krijgt daar per sms ook een bevestiging van. KPN laat dat ook weten aan je vorige provider, die het abonnement aldaar vervolgens beëindigt. Vanaf dat moment ga je ook betalen voor het nieuwe KPN-abonnement.

Piet.

Ik wou al even schreeuwen met dat de info niet klopt maar Piet is me voor. Je hebt 14 dagen de tijd en daarna gaat het pas in, registreert KPN dat het modem eerder is aangesloten (dus de installatiedatum of de 13 opvolgende dagen) dan gaat het abonnement dan al in.

Ik wou al even schreeuwen met dat de info niet klopt maar Piet is me voor. Je hebt 14 dagen de tijd en daarna gaat het pas in, registreert KPN dat het modem eerder is aangesloten (dus de installatiedatum of de 13 opvolgende dagen) dan gaat het abonnement dan al in.

Ja, je was op dit forum een goede leermeester, ​@Ik_Combineer! 😉

Piet.

Tis inmiddels gelukt! Gelukkig want meestal is het een drama... Zappen gaat wel super traag. Echt bizar vergeleken met ziggo

Reageer