Skip to main content
Beantwoord

Moet ik mijn abonnement zelf opzeggen?

• April 28, 2020
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Ilse13
Nieuwkomer

Ik wil graag weten of ik mijn abonnement af moet zeggen of dat het automatisch stopt op de datum dat het afgelopen is. 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door RBxx

@Ilse13 het abonnement stopt niet automatisch, maar loopt onder ongewijzigde voorwaarden door in een abonnement voor onbepaalde tijd. Dit kan je opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.

p.s. @ChrisWissink pas op met de term ‘verlengen’, dat betekent meestal een nieuw abonnement met nieuwe voorwaarden. Dat is hier niet van toepassing.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • April 28, 2020

Hallo @Ilse13,

Je dient altijd zelf je abonnement op de zeggen via 0800-0402. Dit stopt nooit vanzelf en wordt altijd met een opzegtermijn van een maand verlengd tot wederopzegging. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 28, 2020

@Ilse13 het abonnement stopt niet automatisch, maar loopt onder ongewijzigde voorwaarden door in een abonnement voor onbepaalde tijd. Dit kan je opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.

p.s. @ChrisWissink pas op met de term ‘verlengen’, dat betekent meestal een nieuw abonnement met nieuwe voorwaarden. Dat is hier niet van toepassing.