Skip to main content

Beste KPN

Na een tijdje hebben jullie xs4all klanten over genomen naar KPN maar nu betaal ik veel te veel 

Aangezien als ik mijn huidige abonnement omzet naar jullie scheelt mij 20 EUR in de maand waarom kunnen de klanten van XS4ALL niet het zelfde krijgen moeten wij echt meer gaan betalen?

Graag hier helderheid in 

Ik ben ook oud xs4all en heb dezelfde soort berekening gemaakt.

Je mag het niet 1:1 vergelijken, Bij XS4All kreeg je meer, en betaalde je meer. Het verschil is zeker geen 20 euro.

Als je 4K, de extra support en de fritzbox zou kiezen bij KPN, dan scheelt het vrijwel niets in maandbedrag, dan zijn xs4all en kpn ongeveer dezelfde prijs.

Ik heb ervoor gekozen over te stappen naar Hussel, de techniek is dezelfde is, de support en de fritzbox die regel ik zelf wel. Ik ben nu ongeveer 11.50 in de maand goedkoper uit bij hussel, maar dan heb ik zelf een fritzbox gekocht en geen support, geen datasim. Maar kreeg toen (voordat ik gemigreerd was, wel de welkomsaanbieding, daar kon ik mooi de fritz van kopen.


Aangezien als ik mijn huidige abonnement omzet naar jullie scheelt mij 20 EUR in de maand

Waarom doet u dat dan niet gewoon?

moeten wij echt meer gaan betalen?

Dat heeft u bij XS4ALL altijd al gedaan. Waarom is dat nu opeens een probleem dan? Daar koos u toch zelf voor?


Hallo @jonny, een hele terechte vraag.

Het antwoord: nee, als XS4ALL klant hoef je niet meer te betalen. Je blijft jouw XS4ALL abonnement behouden. Mét XS4ALL klantenservice support. Alleen de techniek is anders. Daarom blijf je ook hetzelfde betalen.

KPN Hussel abonnementen zijn onze eigen abonnementen. Deze hebben ook andere voorwaarden dan jouw XS4ALL abonnement. Daar horen ook andere prijzen bij. @EAZ1964 geeft een mooie berekening.

 

Wil je als XS4ALL klant de Hussel prijzen? Dan zal je moeten overstappen op een Hussel abonnement. Je verliest dan wel jouw XS4ALL voorwaarden en klantenservice. Je kunt de overstap gemakkelijk regelen via MijnKPN.


Denise ik kan. Niks veranderen in mijnkpn 

Ook als ik ga overstappen wilde niet dus ja dan maar weer bellen


Als het niet lukt via MijnKPN, dan is de enige optie inderdaad om te bellen.