Skip to main content

Is het mogelijk om 2 ip adressen op 1 router te krijgen??

Mijn spel vraagt om een ander ip adres

Groet J.Fortuijn

Nee @JanFortuyn , een consumenten-aansluiting van KPN krijgt maar één publiek IP-adres.
Wijzigen van dit IP-adres gaat niet. Gamers vragen hier vaker om, vaak i.v.m. een IP-ban of DDOS aanval, maar wijzigen doet KPN niet. Dit soort problemen moet je voorkomen door het gebruik van een VPN verbinding.


Hallo @JanFortuyn een particuliere klant krijgt de beschikking over 1 WAN dynamisch IP-adres en waar reeds geactiveerd een IPv6-adres.


Hallo @JanFortuyn 

 

Je kan via een VPN verbinding gaan spelen, dan ziet het spel het ip-adres van die VPN server.

Voordeel is dat je dan ook geen last hebt van IP-Ban's of DDOS aanvallen op je eigen publieke ip-adres.


Hartelijk dank voor de antwoorden ik ga hier mee aan de slag.


Nee @JanFortuyn , een consumenten-aansluiting van KPN krijgt maar één publiek IP-adres.
Wijzigen van dit IP-adres gaat niet. Gamers vragen hier vaker om, vaak i.v.m. een IP-ban of DDOS aanval, maar wijzigen doet KPN niet. Dit soort problemen moet je voorkomen door het gebruik van een VPN verbinding.

Hallo @JanFortuyn een particuliere klant krijgt de beschikking over 1 WAN dynamisch IP-adres en waar reeds geactiveerd een IPv6-adres.

Hallo @JanFortuyn 

 

Je kan via een VPN verbinding gaan spelen, dan ziet het spel het ip-adres van die VPN server.

Voordeel is dat je dan ook geen last hebt van IP-Ban's of DDOS aanvallen op je eigen publieke ip-adres.

Allemaal hele nuttig informatie. Ik hoop dat je er mee uit de voeten kunt, @JanFortuyn .