Skip to main content

Goedemiddag,

Op dit moment hebben wij een internet/tv aansluiting bij Ziggo (Internet Complete en TV Complete Next) en twee mobiele abonnementen (met combikorting/verdubbelaar) bij Vodafone (20GB per aansluiting/mnd). In totaal betalen we hier zo'n €110/mnd voor.
Onze woning in Nieuwstadt, waar we nu ruim een maand wonen, lijkt een glasvezelaansluiting tot in de woonkamer te hebben. Op een hele onhandige plek in een hoek waar verder niks staat. De Ziggo aansluiting komt netjes in de meterkast uit. Ons huis heeft wel een kruipruimte.
Wij zijn benieuwd of jullie iets voor ons kunnen betekenen qua internet/tv (eventueel incl. een netwerkkabel trekken vanaf de glasvezelaansluiting naar de meterkast) en mobiele abo's. Hier zouden wij graag een vrijblijvend advies over willen ontvangen. Is dit mogelijk?

Vriendelijke groeten,

JW

Hallo @jwjol Welkom hier op het KPN Forum en wat leuk dat je aan ons denkt als je nieuwe provider! . Hier op het Forum gaan onze klanten met elkaar in gesprek en geven elkaar tips en adviezen. Ik denk dat onze  community je net zo graag als ik zal verwelkomen, maar voor specifiek advies over een overstap wil ik je aanraden om contact te leggen met de klantenservice, via 0800-0402, via de chat op de website óf via de social media. Daar zitten collega's klaar die je zeker weten verder kunnen helpen. Laat je weten hoe het afloopt?