Skip to main content
Beantwoord

Mogelijkheden om midden in contract Internet en TV op te zeggen

• 1 augustus 2025
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Is het mogelijk om mijn internet en tv op te zeggen? Midden in een contract zoja kost dit ook extra of niet het internet is een drama hier in huis en tv kijken we eigenlijk nooit. 

Beste antwoord door Henk2304

Doorgaans kun je een contract "afkopen" door op te zeggen en ineens alle resterende termijnen te betalen. Maar of je dat wilt? Bel met 0800-0402 om de mogelijkheden te bespreken. 

Bekijk origineel

5 reacties

• 13758 reacties
  • Antwoord
  • 1 augustus 2025

Doorgaans kun je een contract "afkopen" door op te zeggen en ineens alle resterende termijnen te betalen. Maar of je dat wilt? Bel met 0800-0402 om de mogelijkheden te bespreken. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1117 reacties
  • 1 augustus 2025

Het is niet kosteloos, want contract. Bel gewoon met KPN, 0800-0402. 

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • 286 reacties
  • 1 augustus 2025
D-deweerd schreef:

……het internet is een drama hier in huis en tv kijken we eigenlijk nooit. 

TV abonnement kun je tijdens de contractperiode op elk gewenst moment kosteloos opzeggen dus dat scheelt sowieso al iets.

Je schrijft dat het Internet ‘drama’ is maar wat is het probleem en wat heb je er nu zelf al geprobeerd om het ‘drama’ op te lossen?

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 3 augustus 2025
srna513006 schreef:
D-deweerd schreef:

……het internet is een drama hier in huis en tv kijken we eigenlijk nooit. 

TV abonnement kun je tijdens de contractperiode op elk gewenst moment kosteloos opzeggen dus dat scheelt sowieso al iets.

Je schrijft dat het Internet ‘drama’ is maar wat is het probleem en wat heb je er nu zelf al geprobeerd om het ‘drama’ op te lossen?

Hoe weet je dat zo zeker van die TV als ik het opzoek staat er dat ik kosten moet betalen op hun site.

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • 286 reacties
  • 3 augustus 2025

Uit eigen ervaring…

Mijn Internet + TV abo loopt half november aanstaande af en ik heb 3 weken geleden via het KPN Menu mijn TV abo opgezegd.

Als het zeker wil weten gewoon de KPN klantenservice bellen.

Reageer