Skip to main content

IK had maandag tussen 15-17 uur een afspraak die is niet gekomen. Kaan gebeuren maar nog steeds irritant. NU was ik gelukkig zo slim om te bellen savonds met klantenservice 0800-0402 . nummer bijna niet te vinden als je die zoekt.

 

Daar kreeg ik via automatische  te horen dat er een afspraak nu op dinsdag 15-17 uur stond. Dus er was een afspraak ingepland zonder overleg. Ik via de automatische deze geprobeerd te wijzigen naar woensdag  8 uur. Kreeg melding dat dit niet gelukt was en werd doorverbonden naar persoon. Daar kreeg ik te horen dat automatisch verzetten wel gelukt is. kreeg toen ook net mail binnen. En gelijk beklag gedaan dat er afspraak ingeschoten is zonder overleg

 

NU krijg ik vanochtend mail dat ik een afspraak heb tussen 12-14 uur terwijl hij echt 8-10 uur stond. want daar heb ik een mail van. Dus hij is verzet zonder overleg. alweer! 

 

Als ik er nu niet ben, moet ik dan rekening betalen omdat monteur voor niets langs is geweest omdat jullie afspraken maken eenzijdig? dit kan toch niet. 

Hoi @Doodaa, welkom op het forum.

Normaliter is het de bedoeling dat een monteur altijd in overleg wordt ingepland. Ik begrijp dat dit in dit geval niet is gebeurt. Het is inmiddels al wel een aantal dagen geleden dat je het probleem op het forum hebt geplaatst, is het inmiddels al opgelost of kan ik nog iets voor je betekenen? 


Het probleem wat ik oorspronkelijk had is wel opgelost lijkt erop, geen hickups meer in de lijn, was probleem in buurtkast blijkbaar. Woensdag is de monteur geweest en die had geregeld dat ik nog gebeld zou worden door een expert 14 dagen geleden(vrijdag) voor test om te kijken of het echt opgelost is. Dat is nooit gebeurd.

Lijkt erop dat afspraken maken lastig is. 2 afspraken gemaakt zonder overleg met mij, 2 afspraken zonder iets te laten weten niet gekomen of gebeld. 


hallo @Doodaa, waar kan ik je precies mee helpen?


Reageer