Dinsdag 6 augustus zou mijn Superfiber 1 omgezet worden naar Superfiber 4. Monteur kwam om het glasvezel kastje te vervangen voor een Nokia. Hij kreeg het niet voor elkaar en gaf na ruim 4 uur op. Is wel 4 keer op en neer geweest naar de wijkcentrale. Hier moest KPN netwerk bijkomen. Hij zou eerst de oude configuratie terugzetten. Je raadt het al... Dit werkte dus ook niet meer. Eerste dag zonder internet en tv. Vandaag tussen 8.00 uur en 12.00 uur zou er een monteur van KPN Netwerk komen. Uiteindelijk was hij hier om 13.15 uur...... Bezig geweest. Kreeg het ook niet voor elkaar. Wilde het opgeven maar hier heb ik een stokje voor gestoken. Telefonisch (ik was werken) dat hij het deze middag zou regelen met kpn. Er zou iets softwarematigs omgezet moeten worden. Alles zou dan werken. Alleen nog iets omzetten in de wijkcentrale en het zou werken. Tegen 15.30 uur is hij daar naartoe met de belofte om terug te komen want het glasvezel kastje moest nog bevestigd worden. Om 17.30 uur nog steeds geen monteur terug gezien en uiteraard geen glasvezelverbinding. Hem gebeld op zijn mobiel nummer. Nam natuurlijk niet op. Hazenpad gekozen? Bedrijf gebeld, zouden hem bellen en uiteraard ook niet teruggebeld... Contact opgenomen met 0800-0402. Hebben mij het rechtstreekse nummer van KPN Netwerk gegeven. Heel fijn denk je...... Alleen bereikbaar tussen 8.30 en 18.00.... Dat weten ze toch ook wel bij 0800-0402.... Kortom dit wordt dag 2 zonder internet en tv en dat alleen door een abonnement aanpassing. Zo boos nu dat ik alles van KPN eruit wil doen..... Kom ik erachter dat ik mijn abonnement in februari van dit jaar voor 2 jaar heb verlengd.... Ook geen optie dus…
Rest dus niets anders om morgenochtend om 8.30 uur weer contact op te nemen met KPN Netwerk....…
Ik vind het gewoon onbeschoft dat zo'n monteur niet terug belt of terug komt zonder iets van zich te laten horen.
Â
Ik kan wel huilen nu....
Â