Skip to main content

Dinsdag 6 augustus zou mijn Superfiber 1 omgezet worden naar Superfiber 4. Monteur kwam om het glasvezel kastje te vervangen voor een Nokia. Hij kreeg het niet voor elkaar en gaf na ruim 4 uur op. Is wel 4 keer op en neer geweest naar de wijkcentrale. Hier moest KPN netwerk bijkomen. Hij zou eerst de oude configuratie terugzetten. Je raadt het al... Dit werkte dus ook niet meer. Eerste dag zonder internet en tv. Vandaag tussen 8.00 uur en 12.00 uur zou er een monteur van KPN Netwerk komen. Uiteindelijk was hij hier om 13.15 uur...... Bezig geweest. Kreeg het ook niet voor elkaar. Wilde het opgeven maar hier heb ik een stokje voor gestoken. Telefonisch (ik was werken) dat hij het deze middag zou regelen met kpn. Er zou iets softwarematigs omgezet moeten worden. Alles zou dan werken. Alleen nog iets omzetten in de wijkcentrale en het zou werken. Tegen 15.30 uur is hij daar naartoe met de belofte om terug te komen want het glasvezel kastje moest nog bevestigd worden. Om 17.30 uur nog steeds geen monteur terug gezien en uiteraard geen glasvezelverbinding. Hem gebeld op zijn mobiel nummer. Nam natuurlijk niet op. Hazenpad gekozen? Bedrijf gebeld, zouden hem bellen en uiteraard ook niet teruggebeld... Contact opgenomen met 0800-0402. Hebben mij het rechtstreekse nummer van KPN Netwerk gegeven. Heel fijn denk je...... Alleen bereikbaar tussen 8.30 en 18.00.... Dat weten ze toch ook wel bij 0800-0402.... Kortom dit wordt dag 2 zonder internet en tv en dat alleen door een abonnement aanpassing. Zo boos nu dat ik alles van KPN eruit wil doen..... Kom ik erachter dat ik mijn abonnement in februari van dit jaar voor 2 jaar heb verlengd.... Ook geen optie dus…

Rest dus niets anders om morgenochtend om 8.30 uur weer contact op te nemen met KPN Netwerk....…

Ik vind het gewoon onbeschoft dat zo'n monteur niet terug belt of terug komt zonder iets van zich te laten horen.

 

Ik kan wel huilen nu....😭😭😭

 

Dat verdient dan inderdaad geen schoonheidsprijs @Rick.van.D. Als je wat toezegt moet dat uiteraard ook worden nagekomen, Ik vrees met de situatie die je zo beschrijft dat dit wel iets is waar Netwerk voor nodig is. Heb je inmiddels contact gehad en meer duidelijkheid gekregen?


Dat verdient dan inderdaad geen schoonheidsprijs @Rick.van.D. Als je wat toezegt moet dat uiteraard ook worden nagekomen, Ik vrees met de situatie die je zo beschrijft dat dit wel iets is waar Netwerk voor nodig is. Heb je inmiddels contact gehad en meer duidelijkheid gekregen?

@Remco van KPN het verhaal is nog niet ten einde. Gisterenochtend contact gehad met Netwerk. In de loop van gisteren zou er iemand contact opnemen voor een oplossing/afspraak. Uiteraard geen enkel contact geweest...... Vanochtend weer gebeld met Netwerk. Blijkt dat het ticket gesloten is door de aannemer. Iets vanwege GOF of XPS-PON begreep ik. Bij Netwerk kunnen ze geen nieuw ticket openen dus ik moest weer contact opnemen via 0800-0402. Dus zo gezegd zo gedaan.... Keurig geholpen door Tygo. Gaf me zelfs extra gb's op onze mobiele abonnementen... Kwam dus weer op een monteurs afspraak uit.... Nu komt morgen monteur nummer 3.... Hopelijk kan hij/zij het wel fixen maar ik hou mijn hart vast.....😀 Gelukkig wel een noodpakket ontvangen nu...…

Als leek zeg ik hoe moeilijk kan het zijn om een glasvezel kastje te vervangen... Kost klauwen met geld. Dinsdag monteur die van 10.00 tot 15.00 bezig is geweest. Woensdag de hele middag een monteur.…

Wordt vervolgd.......... (Maar hopelijk opgelost morgen 😀😀)


Update! Monteur nr. 3 heeft het zaterdagochtend binnen 15 minuten opgelost...... Het kabeltje in de wijkcentrale bleek verkeerd ingeplugd te zijn.... En daardoor 5 dagen zonder internet en tv....... Maar gelukkig kunnen we weer😀


Ik zou me onthouden van te grote uitspraken maar laat ik beginnen met zeggen dat ik blij ben dat het dan toch opgelost is Rick. Sorry dat dit dan zoveel voeten in de aarde heeft gehad en post gerust nog even een bericht als we iets voor je kunnen betekenen. 

 


Ik zou me onthouden van te grote uitspraken maar laat ik beginnen met zeggen dat ik blij ben dat het dan toch opgelost is Rick. Sorry dat dit dan zoveel voeten in de aarde heeft gehad en post gerust nog even een bericht als we iets voor je kunnen betekenen. 

 

@Remco van KPN bedankt voor je reactie! Heb inmiddels een klachtenformulier ingevuld. Ben gewoon blij dat ik weer thuis kan werken.... Scheelt een heleboel tijd aan reizen😀😀

Eind goed, al goed 😉😉


Fijn dat je het zo opvat Rick en mooi dat het weer werkt! 


Reageer