Skip to main content

Goedemorgen,

ik ben een nieuwe klant en heb mijn installatie pakket ontvangen. Bij het telefonisch afsluiten van het nieuwe abonnement heb ik de afspraak/ belofte gekregen om op 24 december het geheel gratis aan te laten sluiten in huis door een monteur. Ook moet buiten nog de glasvezel uit de grond. Ik kan na 3 weken nog steeds online geen monteur afspraak maken en de klantenservice is niet bereikbaar. Graag spoedig contact !!! 

Hallo @DaanBreda, zou je jouw profiel willen invullen? Dan kan ik kijken hoe ik je verder kan helpen bij jouw aansluiting!  


Geen idee wat je bedoeld Jeroen met een profiel aanvullen.mijn gegevens zijn toch bekent bij de klantenservice waar ik een afspraak mee heb gemaakt voor een monteur.


Even op de link klikken die Jeroen in zijn woord profiel heeft gestopt, zonder die aangevulde gegeven weet Jeroen niet welke Daan uit Breda die mee in gesprek is.:wink:

Dat je gegevens ergens bekend zijn klopt, in je profiel hoef je ook alleen maar de vakken met (Prive) aan te vullen, voor zover van toepassing.


@DaanBreda . Ik zie nog geen gegevens in je profiel. Mocht je onze hulp nodig hebben is dit wel een vereiste.Â