Skip to main content

Goedendag,

Een half jaar geleden kwam de KPN installatiemonteur de nieuwe glasvezelaansluiting opleveren. Hij constateerde echter dat er geen internetsignaal door de leiding kwam en kon dat zelf niet oplossen. Daarvoor moet een monteur komen die kennis heeft van metingen aan glasvezelverbindingen. Ik zou nog gebeld worden. Dat is tot op heden niet gebeurd. Inmiddels staat in het systeem mijn aansluiting te boek als opgeleverd, dus wordt ik bestookt met mails en sms dat ik de aansluiting moet gaan gebruiken.

Ik heb al diverse malen gebeld met Klantenservice en gechat via Messenger, maar zonder resultaat. Dat blijft in een kringetje ronddraaien met als laatste advies dat ik Klantenservice weer moet bellen. Maar die lossen het ook niet op.

Dus nu probeer ik het maar eens via het forum. Waar blijft die monteur?

Ron Kaptijn

 

 

 

Hoi @Ronka, welkom op het forum! Ik kan je hiermee helpen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb mijn gegevens ingevuld.


Bedankt @Ronka. Ik heb het voor je nagekeken. Bij ons in de systemen staat dat de glasvezel al actief is. Heb je toevallig een zwart kastje die vanuit het glasvezel aansluitpunt aangesloten is? Op dat kastje staan 4 mogelijke lampjes. 


Ja. Dat zwarte kastje heb ik. Daar brandt het Powerlampje en een rood Alarmlampje. De monteur die dat kastje aanbracht constateerde dat er geen Internetsignaal doorkomt. Hij kon dat niet oplossen, daar was een monteur voor nodig met speciale kennis. Die zou hij bestellen. Daarna heb ik niets meer gehoord.


Duidelijk. Ik ga een monteur voor je plannen. Ik heb je een privébericht gestuurd voor verdere afhandeling!