Skip to main content

Spijt van overstap van Ziggo naar KPN door trieste 

Gisteren is een monteur van KPN langs geweest om de installatie van mijn internet en televisie te verzorgen. Helaas ben ik zeer ontevreden over de manier waarop dit is verlopen en wil ik hierbij een officiële klacht indienen.

De monteur heeft na ongeveer twee uur werk onze woning verlaten omdat hij door een collega werd gebeld. Toen ik de monteur vroeg of het werk volledig was afgerond, verzekerde hij mij dat dit het geval was. Echter, bij het controleren bleek dat de televisie haperde en de wifi niet goed werkte. De monteur stelde voor om buiten werktijd terug te komen, maar vroeg mij eerst een handtekening te zetten onder het mom van een formaliteit zodat hij later kon terugkomen.

Na zijn vertrek heb ik contact opgenomen met KPN, waar men mij vertelde dat alles naar behoren zou moeten werken, aangezien ik een handtekening had gezet. Vervolgens heb ik de monteur gebeld en gevraagd om aan het einde van de dag terug te komen. Hij kwam inderdaad toen mijn vriend thuis was, maar wederom vertrok hij zonder dat alles goed functioneerde omdat mijn vriend de installatie niet gecontroleerd had. Bovendien heeft de monteur dit keer een enorme puinhoop achtergelaten in ons huis.

Ik heb de monteur gebeld nadat ik de wanorde ontdekte, en hij vertelde mij de volgende ochtend weer contact op te nemen. Tot mijn grote ergernis stuurde hij mij een zeer ongepaste reactie (zie bijgevoegde foto).

 

 

Ik verzoek u dringend om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Ik verwacht dat er een nieuwe monteur wordt gestuurd die de installatie correct uitvoert en dat er passende maatregelen worden genomen tegen de betreffende monteur voor zijn onprofessionele gedrag en het achterlaten van een rommel in mijn huis.

Hi @Christieneverss en welkom bij de KPN Community, ook welkom bij KPN!

Geen bepaald goede start zo te lezen. Excuses dat dit alles zo gelopen is, tot twee keer toe een afspraak die niet goed nagekomen wordt is beslist niet de bedoeling. 

Je kunt hierover met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Mijn collega kan dan een klacht aanmaken voor de monteursafdeling en zij zullen dit verder met de betreffende monteurs oppakken. 
Als je belt kun je via die weg ook gelijk een nieuwe monteur aanvragen, mocht dit nog niet geregeld zijn.

Hopelijk is in dit geval dan driemaal scheepsrecht en kun je van je diensten genieten!


Reageer