Skip to main content

Hoi, 

Afgelopen donderdag is de monteur bij mij langs geweest maar heeft per vergissing mijn oude modem meegenomen. Deze moet ik echter inleveren bij Telfort. Wat moet ik nu doen? Ik wil graag de oude modem terug om deze bij Telfort te kunnen inleveren. Alvast dank voor de reactie. 
 

mvg, Budi

 

*admin: afgesplitst

De afspraak was 2 oktober.


Hi Budi, welkom hier. 

Die modem terugsturen is ook zo 'n gedoe. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan zoek ik dit uit en meldt het intern af. 

Ik hoor graag van je. 
 


Hoi Alex, Ik heb inmiddels met KPN gebeld. Mij is meegedeeld dat ik eventuele brieven over boetes mag negeren maar de betreffende medewerker kon dit niet op schrift bevestigen. Ze heeft ook contact gehad met een collega van Telfort. Zij heeft wel een notitie in het systeem gemaakt. Kun jij mij dit bevestigen? 


Zomaar negeren zou ik niet doen. Dit is hier afgemeld. Mocht je toch nog een brief krijgen, laat het me dan hier weten.


Hoi Alex, Ik heb inmiddels met KPN gebeld. Mij is meegedeeld dat ik eventuele brieven over boetes mag negeren maar de betreffende medewerker kon dit niet op schrift bevestigen. Ze heeft ook contact gehad met een collega van Telfort. Zij heeft wel een notitie in het systeem gemaakt. Kun jij mij dit bevestigen? 

Zomaar negeren zou ik niet doen. Dit is hier afgemeld. Mocht je toch nog een brief krijgen, laat het me dan hier weten.