Skip to main content

Monteur is bij mij geweest , ben namelijk verhuisd naar Von Clermontplein, nu valt kabeltje steeds uit modem waardoor ik geen internet heb. Hoe nu verder


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + privégegevens uit bericht verwijderd

Ik heb een kabel kapot monteur is hier geweest om alles aan te sluiten ben verhuisd namelijk,  nu is pinnetje van eindpunt kabel kapot , nu valt kabel steeds uit modem zodat ik geen internet heb. 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hallo @GertyH als je een DSL-aansluiting hebt heb je een kabeltje met een RJ11-stekker, die steek je in het modem in de DSL-aansluiting tot je een klik hoort. Je kunt de kabel ook omgekeerd monteren, de ene kant in het IS/RA-punt tot je klik hoort en de andere kant weer in het modem tot je klik hoort. Of een andere DSL-kabel gebruiken.

Heb je een glasvezelaansluiting die met een netwerkkabel met RJ45-stekker in de rode WAN-poort van het modem zit idem dito of een andere netwerkkabel gebruiken.

 


Hoi @GertyH. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het kabeltje er steeds uitvalt. Ik zie dat @JanD al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, ben je hiermee al geholpen? Als het probleem nog steeds niet verholpen is, dan hoor ik het graag van je! Wil je in dat geval jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ook zou het makkelijk voor ons zijn wanneer je een foto van het kabeltje in jouw Experiabox maakt en deelt in dit topic. 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al verholpen is. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag.