Skip to main content

Zit vandaag al vanaf 14 uur te wachten op de KPN monteur .Helaas nu nog steeds niet op komen dagen.Na bellen met de klantenservice wordt er gezegd er is een storing bij de inplanting van de monteurs dus hij komt nog wel.Nu zie ik dat ze tot 18 uur werken dus denk niet dat er nog iemand komt.Erg jammer vooral als je een vrije middag hebt opgenomen en je de hele dag beneden zit te wachten.Vraag is natuurlijk wanneer komt ie dan wel ..Dat antwoord zal wel.uitblijven.Ik heb begrip voor fouten maar een simpel belletje naar mij toe was fijn geweest

Beste @Kraaij, welkom! Dit is wel érg rot, zeg.  Een storing kan gebeuren, maar het is wel supervervelend, helemaal als je er apart vrij voor hebt moeten nemen. Is er inmiddels een nieuwe afspraak gemaakt? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Wanneer zou je de monteur kunnen ontvangen? Excuses voor het ongemak!


Hallo @Kraaij Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is alles inmiddels opgehelderd of heb je onze hulp nog nodig? Laat het gerust weten! 


Hai vandaag kwam een monteur weer na 3 x bellen .elke.discussie want ik moest 12;50 per kwartier gaan betalen .Begrijp er echt niets meer van 

Dit was naar mijn mening onderdeel van de hele installatie.

Vervolgens is het overlijden van mij nog steeds niet opgelost .Nog steeds mail naar mijn man erven van .


Je heb in dit topic nog niet eerder benoemd wat deze monteur precies kwam doen. Zou je dat verder willen toelichten? Dan kunnen we voor jou uitzoeken of deze kosten terecht in rekening zijn gebracht. 

Een installatiemonteur installeert de KPN Box (modem) en sluit hierbij de volgende apparaten voor jou aan:

  • 1 computer, laptop of tablet.

  • 1 televisie als je een tv-ontvanger hebt gekozen.

  • 1 vaste telefoon als je een vaste telefoonaansluiting via KPN hebt gekozen.


Ik woon in Landsmeer en daar is glasvezel aangelegd .Alles zou gratis gedaan en aangesloten worden ?


Gaat het om het aansluiten van ons installatie pakket of het aanleggen van het glasvezelkastje? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Als je vragen hebt over het aansluiten van jouw glasvezelkastje, dan kan je terecht op de website van KPN NetwerkNL.


Je hebt je forumprofiel nog niet ingevuld, @Kraaij. Dan ga ik ervan uit dat alles inmiddels duidelijk is. Mocht dat toch niet zo zijn, reageer dan alsnog en vul je forumprofiel in (klik op het woord) en vergeet niet om na het invullen op  de Opslaan-knop te drukken :) 


Reageer