Skip to main content
Beantwoord

Monteur komt niet opdagen en nu zit ik lang weekend zonder diensten

• July 26, 2025
  • 5 reacties
  • 108 keer bekeken

Ik heb mijn ziggo opgezegd en bij KPN abonnee genomen, maar heb er nu al spijt van. Gisteren heb ik  geprobeerd om KPN internet aan te sluiten. Ik heb helaas een verkeerde kastje opgestuurd gekregen. Ik heb KPN gister gebeld voor een oplossing, er is een afspraak gemaakt met een monteur die zou vandaag komen. Ik heb helaas een afmelding via sms gehad. Mijn ziggo internet is afgesloten omdat ik er vanuit ging dat KPN internet het zou doen. Ik zit nu dus tot en met maandagmiddag zonder internet. Dit is een grote teleurstelling en ik overweeg om KPN weer op te zeggen…

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@MY1980. Welkom op de KPN Community en ook welkom bij KPN. Al had de start wel iets hartelijker gemogen vanuit onze kant. Dit voelt een beetje als een koude douche kan ik mij voorstellen. 

Jammer dat er iets is misgegaan met het installatiepakket wat je is toegestuurd. Dit kan helaas voorkomen en dit lossen we dan ook met je op. Één van die manieren is om een installatiemonteur in te plannen, maar dan is het wel zo fijn dat die ook langskomt. Sorry dat die afspraak niet nagekomen is. Ook dat kan een keer gebeuren, alleen vervelend dat dat bij jou samenvalt met verkeerd toegestuurde hardware. Nu weet je inmiddels dat een overstapservice uitkomst had geboden ;) 

Dan zit er niets anders op dan een nieuwe afspraak in te plannen en hopelijk heb je dat al gedaan. Als je dat nog niet gedaan hebt, maak dan zo snel mogelijk een terugbelafspraak. Dan wordt je gebeld op een moment dat het goed voor jou uitkomt. Voor de rest wens ik je een probleemloos verloop van je contract toe en mocht er toch iets zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

5 reacties

• July 26, 2025

Waarom heb je geen gebruik gemaakt van de overstapservice? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 26, 2025

Dat was mij helaas niet bekend, zit/zat al 25 jaar bij ziggo en voorlopers..

Met knikkende knieën heb ik de overstap gewaagd, en mn nachtmerrie kwam uit.

ik heb alleen een “mea culpa u bent maandagmiddag de eerste” gehad.

Ik snap niet dat KPN zo met nieuwe klanten omgaat, laat staan met bestaande klanten.

Ik ga maandag weer met ziggo bellen voor een nieuw abbonement, tenzij KPN in de lucht komt., dit is geen service.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 26, 2025

Beste ​@MY1980 inderdaad, wat Marlon92 schrijft, waarom niet van de overstapservice gebruik gemaakt, dan was Ziggo pas gestopt nadat KPN actief was.

Als je mobiel ook klant bij KPN bent kun je via 0800 0402 om een gratis databundel vragen en kun je je telefoon als wifi hotspot gebruiken voor internet.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 26, 2025

Ik heb geen KPN aansluiting ook niet mobiel. Maar leggen we zo het probleem niet bij de klant neer? 

Ten eerste stuurt kpn verkeerde kastje, vervolgens wordt er een afspraak ingepland met de monteur en deze komt niet opdagen. Ik kreeg een sms met “Beste klant, onze monteur is vandaag bij je langs geweest maar heeft helaas niemand aangetroffen. Nieuwe afspraak maken of afspraak annuleren? Ga dan naar kpn.com/monteursafspraak Groet,”

ik ben 07:30 opgestaan en heb tot 09:30 gewacht..

Tuurlijk kan ik van alles proberen te regelen om aan internet te komen, maar is dit dan de “customer journey” waar KPN voor staat?? 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 29, 2025

Hoi ​@MY1980. Welkom op de KPN Community en ook welkom bij KPN. Al had de start wel iets hartelijker gemogen vanuit onze kant. Dit voelt een beetje als een koude douche kan ik mij voorstellen. 

Jammer dat er iets is misgegaan met het installatiepakket wat je is toegestuurd. Dit kan helaas voorkomen en dit lossen we dan ook met je op. Één van die manieren is om een installatiemonteur in te plannen, maar dan is het wel zo fijn dat die ook langskomt. Sorry dat die afspraak niet nagekomen is. Ook dat kan een keer gebeuren, alleen vervelend dat dat bij jou samenvalt met verkeerd toegestuurde hardware. Nu weet je inmiddels dat een overstapservice uitkomst had geboden ;) 

Dan zit er niets anders op dan een nieuwe afspraak in te plannen en hopelijk heb je dat al gedaan. Als je dat nog niet gedaan hebt, maak dan zo snel mogelijk een terugbelafspraak. Dan wordt je gebeld op een moment dat het goed voor jou uitkomt. Voor de rest wens ik je een probleemloos verloop van je contract toe en mocht er toch iets zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!