Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb te horen gekregen dat ik vandaag zou moeten wachten op de monteur van KPN die tussen 08:00 -12:00 zou komen.
Dit is zo'n groot dagdeel dat ik hiervoor een halve dag vrij heb moeten nemen omdat niet al mijn werkzaamheden op afstand uit te voeren zijn.
Nou krijg ik een bericht dat hij na 12en pas onderweg is, daarnaast kan het ook nog wel even duren.

Houden jullie ook wel eens rekening met wat jullie klanten moeten inleveren voor een tijdsslot van 4 uur?
Dit voelt alsof ze mij allang een bericht hadden kunnen sturen dat de monteur later zou zijn.

Welkom bij KPN, dit is bijna een normale gang van zaken bij KPN. Ik heb in het verleden in totaal wel meerdere dagen vrij moeten nemen, denk maar niet dat je van KPN een tegemoetkoming krijgt voor de gemaakte kosten of misgelopen inkomsten.


Hi en welkom in onze community @Bjorn Vreenegoor!

Niet fijn dat het zo verlopen is met de afspraak. Als er iets bijzonders gebeurt waardoor een afspraak uitloopt, proberen we je zo vroeg mogelijk op de hoogte te brengen. Daar streven we naar, maar dit zal (afhankelijk van de situatie) misschien niet altijd lukken, sorry! Ik hoop dat de afspraak verder goed afgelopen is en alles gelukt is. 


Hi en welkom in onze community @Bjorn Vreenegoor!

Niet fijn dat het zo verlopen is met de afspraak. Als er iets bijzonders gebeurt waardoor een afspraak uitloopt, proberen we je zo vroeg mogelijk op de hoogte te brengen. Daar streven we naar, maar dit zal (afhankelijk van de situatie) misschien niet altijd lukken, sorry! Ik hoop dat de afspraak verder goed afgelopen is en alles gelukt is. 

Verder is de afspraak verder helemaal goed verlopen hoor, monteur was hartstikke aardig en behulpzaam en was vrij snel klaar uiteindelijk!
Ik baalde alleen dat ik hiervoor uiteindelijk de hele dag vrij voor heb moeten nemen :)


@Bjorn Vreenegoor Kan ik me voorstellen hoor! Dank voor het delen van het signaal en fijn dat 't verder goed verlopen is 😊


@Bjorn Vreenegoor was het trouwens een KPN monteur of via een externe partij die met zzp'ers werkt zoals Roamler?


Reageer