Skip to main content

Ik heb vanaf 13 uur gewacht op een monteur. diverse keren gebeld met kpn maar werd gewoon aanhet lijntje gehouden. Zij wisten niet waar die monteur was gebleven en ik moest een andere afspraak maken. Het is wel de 2de keer! Ik heb geen 3de afspraak gemaakt en gevraagd om kpn gelijk op te zeggen, maar dat kon niet omdat op die afdeling een storing was. Ik ga ze niet meer bellen en ben benieuwd met wat voor smoes zij nu komen.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Wat een dramatische toestand. Een medewerker gaat dit snel oppakken.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Moet ik dat geloven???

 


@Rajen  Als u wilt dat het wordt opgelost, is een moderator op dit forum uw beste keuze om het opgelost te krijgen. Met alle respect voor de klantendienst medewerkers maar die hebben niet de directe mogelijkheden om iets te regelen. :wink:


Hoi @Rajen. Wat vervelend dat de monteur niet is komen opdagen. Ik begrijp dat je daarvan baalt. Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om een nieuwe afspraak in te plannen met één van onze monteurs. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik zoek graag voor je uit welke mogelijkheden er zijn. 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder bent geholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!