Skip to main content

Vandaag 4 uur zitten wachten op een monteur, niet gekomen 2 x contact met KPN ¾ uur aan de telefoon gehangen. Geen oplossing. Zou worden teruggebeld wederom niet gebeurd.

zeer slecht..

Hoi @Nees66, dat is niet prettig inderdaad! Is er inmiddels al wel verder contact over geweest en is de monteur ingepland? We kunnen via deze weg met je meekijken, maar zoals je merkt is dat niet de snelste optie. Het is het snelste om ons te bellen op 0800-0402, dan kan er direct met je meegekeken worden.


Om 10:15 gebeld voor een nieuwe afspraak. Deze gemaakt voor as vrijdag maar tot nu geen bevestigingsmail ontvangen.. terwijl ik hier gelijk om heb gevraagd en ook direct zou worden gestuurd.

 

1 week verder, 4 personen KPN (2x klantenservice, Backoffice en klachtenbehandelaar)gesproken ik tel deze gesprekken niet mee.

3,5 uur voor niets gewacht (waarvan 40min in de wacht tijdens de gesprekken) nergens wordt gesproken over compensatie als of afspraak geen afspraak zou zijn…gaat echt beter


Ik zie dat er gisteren contact is geweest inderdaad, ik zie een notitie van de collega die je gesproken hebt dat de monteur is ingepland voor vrijdag (tussen 8 en 10 's ochtends). Ik ga er vanuit dat die monteur dan komt, dat kunnen we het beste afwachten.


Bedankt voor je antwoord op 1 onderdeel, de gemaakte afspraak die dus op deze manier is bevestigd (blijft vreemd)

Maar hoe pakt de KPN mijn compensatie op voor het 3,5 uur wachten op de monteur die niet is langs kwam. 
hoor graag hoe dit wordt opgepakt.


Dat deel was ik inderdaad vergeten, sorry. Daarvoor is geen vergoeding mogelijk, dat wordt ook beschreven in de algemene voorwaarden. 

Als een abonnement al actief is en het een periode niet werkt kunnen de abonnementskosten voor die periode wel vergoed worden.


Hoi, dit ie een vreemde reactie, ik heb 3,5 uur op een monteur gewacht die niet komt opdagen ( verlof opgenomen) deze fout ligt bij de KPN niet bij mij en hier staat niets tegenover. Perfecte service zou ik dan zeggen hoor.

Als een monteur voor de deur staat en ik ben niet thuis krijg ik wel een rekening…


Als een monteur voor de deur staat en ik ben niet thuis krijg ik wel een rekening…

Hoe kom je daarbij? Ongelukken en onverwachte dingen kunnen gebeuren. Daarvoor wordt je heus niet gestraft. KPN stuurt geen facturen voor gemiste monteursafspraken omdat de klant niet thuis is.


Het gebeurt wekelijks dat ik voor een gesloten deur sta, van afspraak vergeten tot onverwachts ziekenhuis bezoek. Kan gebeuren en er is altijd wel een volgende klant.


Ohh het is normal dat je 3,5 uur zit te wachten zonder afmelding terwijl de klantenservice aangeeft nee binnen ½ uur kom de monteur als nog.

als ik niet thuis ben dan krijg ik sowieso de voorrijkosten voorgeschoteld.

 


Je hoort wel een afmelding te krijgen, maar een vergoeding is er daarvoor niet. Is de monteur vandaag inmiddels geweest, heeft die kunnen helpen?


Vandaag alles qua aansluiting opgelost. 
heel goed geholpen door de monteur.


Gelukkig, dat is goed om te lezen @Nees66. Ik ga er vanuit dat het zo blijft werken en je er veel plezier van zult hebben 🙂