Skip to main content

Installatie glasvezel internet en TV lukte mij in eerste instantie niet. Reden: de aansluiting in mijn woning wijkt enigszins af van de beschrijving in de gebruiksaanwijzing. Een (in-home) monteur kon dit probleem niet oplossen, later is er een andere monteur gekomen die het glasvezel aansuiltkastje heeft verbonden met de aansluiting.

Aansluiting met het modem heb ik zelf gedaan, dat is werkelijk kinderspel. Intussen hebben jullie voor mij een afspraak ingepland op 22 december (de mail zegt dat ik die afspraak gemaakt heb, maar dat is niet waar). Die afspraak kan dus vervallen. Het lukt mij niet om online te annuleren (ik ben niet de enige, zo te zien). Daarom via dit forum.

Binnenkort zal ik wifi versterkers nodig hebben, maar dat is een andere kwestie.

Hoi @Muzikant 

Welkom op het Forum van KPN.
En uiteraard ook welkom bij de “groenste provider” van Nederland.

Het snelste om een monteursafspraak eruit te laten halen, is door even te bellen met de telefonische klantenservice van KPN, via het gratis nummer 0800-0402
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Wil graag een medewerker spreken en je wordt vanzelf doorverbonden.

De klantenservice is bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur en op de zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur (zondag en feestdagen gesloten)


Dank! Ik ga het proberen.


Hoi @Muzikant. Welkom op het KPN Forum! Heeft onze klantenservice inmiddels al jouw afspraak met de monteur geannuleerd?